Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg er i uke 22, slik at det også er sagt. Tar jeg på skambenet kjenner jeg helt tydelig at det er ømt, men kjenner også på det uten å berøre stedet. Har slitt med bekkenløsning i mange uke, men der har problemet vært bak på høyre siden. Kan det ha noe med bekkenløsningen å gjøre denne smerten også? Eller er det en annen naturlig forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Super-Mish Skrevet 11. november 2011 #2 Del Skrevet 11. november 2011 Høres ut som bekkenløsningssmerter, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Del Skrevet 11. november 2011 Jah, sånn hadde jeg det og...Bekkenløsning ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Del Skrevet 11. november 2011 helt sikkert bekkenløsning. Det er der jeg har hatt det, grusomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Del Skrevet 11. november 2011 Har hatt det samme siden uke 16, og trodd det var bekkenløsning..Blir spesielt ømt på dager hvor jeg har gått mye. Som om jeg er "støl" likssom. Virker som om det blir bekreftet av flere her Godt spm HI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå