LilleBitteliten Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Lyder, Selmer, Julian, Daniel, Nils/Niels, Ulrik. ?
Giss Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Av denne listen liker jeg Julian, Daniel og Ulrik - Med Daniel som favoritt.
Suebird Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 1. Selmer - uten tvil Flott navn! 2. Lyder - gammelt, nydelig navn. Kjenner en pjokk som bærer det navnet. 3. Julian - er veldig svak for latinske -an og -us navn, og selv om dette ikke blant de fineste etter min mening, så er det pent. Dog litt tandert. 4. Ulrik - pent, men litt hardt. 5. Nils - egentlig et pent navn, men litt anonymt og enkelte steder så brukes det med negativt fortegn ("er du helt nils eller?!") Niels liker jeg ikke. Helt unødvendig å putte inn en e - skaper bare forvirring 6. Daniel - et navn jeg egentlig ikke liker spesielt. Litt intetsigende kanskje?! Liker ikke klangen rett og slett...
inimini Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Daniel er absolutt favoritten av de navnene:) Med Julian og Ulrik på 2.plass. De andre likte jeg ikke.
Lille_frøken:) Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Min rangering av navnene. 1. Nils - kjempefint, manndig og koselig. Men må staves rett frem uten ekstra e. 2. Daniel - Også veldig pent. 3. Ulrik - fint! Men ikke så fint som de andre to. 4. Lyder - Jeg har vennet meg litt til dette navnet, og begynner å like det litt. 5. Selmer - Jeg synes dette er et etternavn. Ser det ikke som et fornavn. 6. Julian - Liker absolutt ikke det navnet. Jålete, veikt og dillete. Heia Nils, Daniel og Ulrik!!
sommertiara Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Lyder - kan forstå at andre liker det, men jeg gjør det ikke selv, synes det blir veikt Selmer - ok, men jeg synes Helmer er SÅ mye finere Julian - liker ikke Daniel - oppbrukt og mindre pent Nils/Niels - jeg synes stavemåten Niels er veldig stilig, men det er jo egentlig bare å gjøre det unødvendig vanskelig, kult å kalle en sønn for Nils i dag, men jeg ville aaaaldri gjort det selv for å si det sånn. Ulrik - kjempefint!
mibella Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 1. Selmer - Favoritten over alle favoritter Uheldigvis for meg er ikke samboeren enig.. 2. Ulrik - Kler både mann og barn - tøft navn! 3. Nils - helt ok 4. Daniel - også helt ok 5. Lyder - En lyd, flere lyder... Julian liker jeg ikke i det heletatt, altfor feminint etter min smak..
*Dubsgirl* Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 1. Julian 2. Selmer 3. Lyder 4. Ulrik 5. Daniel 6. Nils Flotte navn alle sammen:)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Lyder - Et ord, ikke et navn - lyder er noe man hører Selmer - knalltøft, stilig, fint osv Julian - kjedelig og oppbrukt, "alle" heter jo det for tida jo Daniel - klassisk, fint og mandig Nils - liker ikke Ulrik - Stilig,
Sanna28 Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 1) Ulrik 2) Selmer 3) Daniel Julian er for feminint. Navnet Lyder må jeg smake litt på før jeg bestemmer meg. Nils er ok.
Suksessterta *gravid* Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Lyder og Selmer er finest. Nils og Ulrik er OK. Liker hverken Daniel eller Julian.
prebs Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Nils/Niels er knallflott! Liker også Selmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå