strikkedilla Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Jeg drømte på morgenen i dag at vi hadde fått babyen vår! Alt hadde gått fint og alle var godt fornøyde. Men det som var litt rart var at babyen vi hadde fått var en skrukkete gammel mann i babystørrelse. Han så ut som 7.far i huset! Dette virket det som at det var bare meg som syntes var litt rart. Jeg syntes dette var såpass ubehagelig at jeg hadde store problemer med å amme han. Jeg ville liksom ikke legge en gammel mann til brystet! I drømmen tenkte jeg at dersom jeg ikke får til å legge han til brystet så kommer jo barnevernet og tar han fra meg og det ville jeg ikke. Jeg måtte flire da jeg våkna! Tror kanskje jeg er litt spendt på å møte den lille som romsterer rundt inni magen min! (Forresten så veit jeg at det er ei jente og ikke 7.far i huset som sparker fra innsiden. Det har blitt bekreftet på 3 forskjellige UL.)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 He he, synes jeg ser deg der med 7.far i huset til puppen og skal amme i frykt for at bv kommer og tar han fra deg =) =) Har hatt et par spesielle drømmer om babyen jeg også den siste uka.. tror nok vi er rimelig normale som har det... En av mine gikk på å få en GIGA baby, han var like stor som en 2 åring og kunne snakke rent med en gang han kom ut av magen..... også der var jeg den eneste som syntes dette var litt merkelig =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå