Gå til innhold

Lystgass

mamma til (snart) 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Noen som vet om de har sluttet med lystgass på fødeavd.ved Sykehuset Telemark? Jeg hadde nemlig stooor nytte av det da jeg fikk første barnet, og håper veldig at det er mulig å få enda...?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje peiling, men om du ringer sjukehuset/føden, så kan dei sikkert svare deg på det:)

Skrevet

Hei!! Føden i Skien har IKKE sluttet med lystgass!! Heldigvis.. Jeg hadde også stor nytte av den for 3 år siden:) Så føl deg trygg på at du blir servert lystgass denne gang også, min venninne fødte nettopp her og brukte den masse!

Skrevet

da jeg fødte sønnen min der for 6 år siden hadde de nettopp sluttet med lystgass, så fullt forståelig at folk er litt forvirret. nå har de visst fått den tilbake siden da, så det skal være et tilbud. selv er jeg skeptisk, da ei venninne av meg ble grisedårlig og spydde i flere timer under fødselsprossessen, og siden jeg selv ikke hadde muligheten må jeg si at det gikk helt fint uten, man kan heller ikke savne noe man ikke vet hva er da;) kanskje funker det kjempefint og er til stor hjelp, men jeg tenker at som sist så tar vi ting når det kommer. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...