Gå til innhold

Var sikker på fødselen startet i natt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men neida! Hadde vonde sammentrekninger som vekket meg hvert 20 min fra ca.kl. 1, for så å bli hver 15 min, men så kom morgenen og da var plutselig tiden mellom hver sammentrekning oppe i 30 min, og så bare forsvant de. Var sikker på det var rier siden de var så vonde. Men da hadde de vel ikke bare forsvunnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn var det med meg når jeg fikk vår første sønn... men det var i uke 36... så følte ingen trodde på meg... dro på sjekk på sykehuset,sånn rie sjekk...ikke en eneste rie da... så kom vi hjem...og det begynte sånn på ettermiddagen å. ringte føden og di sa det sikkert bare hjalp om jeg tok en dursj.. dursjet 18.30. 18.55 var vi på vei ut til sykehuset,og da fikk jeg elstremt vondt når jeg dursjet.. gutten ble født etter 45 min på sykehuset :P

det stoppet opp...så begynte litt senere på dagen...

Skrevet

Jeg har også hatt et par slike netter denne uka, etter tegningsblødningen min... Sover nesten ikke pga store smerter i mage og rygg, men det gir seg med en gang jeg står opp om morgen... Så kommer det snikende på kvelden igjen... (HAT)

Skrevet

Har hatt en del vonde kynnere i dag, men det er vel ikke mer enn akkurat det- kynnere! Kjipt! Satser på at det starter opp igjen senere ;) Hadde så lyst på denne datoen :P Synd man ikke kan bestemme slikt selv ;)

Skrevet

Jeg ville helst ikke ha denne datoen jeg da, orker ikke ha en "spesiell" dato på slik =) Bursdagen husker jeg uansett =) =) men jeg vil veldig gjerne ha ut denne babyen så jeg slipper mer vondt!!!!! Og får sovet litt mer!!!!! (selv med nattamming sover jeg bedre enn som høygravid med sterke menssmerter og kynnere)

Håper du snart får møte babyen din/deres =) Lykke lykke til =)

Skrevet

Jeg hadde også en dårlig natt med masse kynnere og magevondt. Hadde håpet på denne datoen jeg :P men blir nok ikke det. fortsatt to uker til termin her så får nok vente noen dager til. Lykke til ;)

Skrevet

Huff, ja, vi får nok smøre oss med tålmodighet! Jeg har termin til mandag, men gikk over med storesøster, så går nok over denne gang også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...