Gå til innhold

Avbrutt forsøk hos privat klinikk.

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her vet hvordan det er med avbrutt forsøk på privat klinikk?

Vet at i det offentlige blir det ikke regnet som et forsøk hvis det avbrytes før innsett...

Jeg har kjøpt en pakke på 3 forsøk..fikk akkurat beskjed om at jeg måtte avbryte fordi egget ikke hadde utvikla seg som det skulle...skulle satt inn idag..Dette hadde vært mitt 2 forsøk av de 3..

Noen som vet?

Fortsetter under...

Hei :o)

Det kan være litt avgjørende om det er IVF eller ICSI forsøk. CFC regner det som forsøk dersom de har utført ICSI, men ikke ved IVF.

Se derfor hva som står i kontrakten din.

Tusen takk for svar:)

Jeg snakket med klinikken og de sa vi skulle ta vårt siste forsøk først å se..hvis vi ikke klarte det da og ville ha ett til skulle de ta det i betraktning..evt slå av 12000,-

Tydeligvis litt forkjeller på klinikkene her....

Annonse

Jeg har også opplevd at det ikke er sagt, men det står som regel noe om det i kontrakten. Sjekk den, så får du nok svar på om det gjelder for et år eller mer. Vi kjøpte 3 forsøk og i kontrakten står det at det må brukes innen to år (ferskforsøkene). Vi holder til på Aleris

Finner ikke noe om det i kontrakten vår...

Når vi starta opp så spurte jeg om de tre forsøkene måtte brukes innen en frist,men fikk da beskjed om at vi kunne velge selv når vi ville bruke forsøkene.

Håper ikke det er noe med "liten skrift" som jeg har gått glipp av her:/

Jeg holder til på klinikk Hausken

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...