Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Står her og har lovet min sønn at han ska få hjelpe meg å lage muffins. Men finner ikke igjen boken!! Kriise!!
litekreativtbrukernavn Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 hehe. ja, den har jeg... vent litt så skal jeg hente den og skrive av
litekreativtbrukernavn Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 2 egg 1 1/2 dl sukker 3ss margarin, smeltet 1 1/2dl lettmelk 3dl hvetemel 1 1/2 ts bakepulver revet skall av en halv sitron(?) ca 20 papirformer I stekovn: 200C i 10-15min på nederste rille 1-pisk eggedosis 2hell i smeltet margarin og melk 3 sikt hvetemel med bakepulver og revet sitronskall. bruk slikkepott og bland alt lett slik at røren blir klumpfri. 4 fyll formene halvfulle 5 stek *fra boller til burritos* kos dere
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 åååå tusen takk! Du reddet dagen og skogsturen vår.. Er ikke bare bare med en 3-åring som er utålmodig etter å bake og komme seg ut! ) Du er en knupp! Ha en strålende dag du også. ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå