Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Har en sønn på 3,5mnd og har alltid fullammet han, noe som har gått veldig bra hele tiden. Han har hatt et veldig godt sovehjerte bestandig, og har virket veldig fornøyd både natt og dag. Har hatt en slags leggetid i 21-22 tiden, og da har han sovet 7-9 timer før han våkner og vil ha mat.

I natt våknet har etter ca 5 timer, og ville ha mat. Spiste, og ble lagt tilbake i senga. Våknet igjen etter 3,5 timer, og ville ha mat igjen. Dagen i går gikk også mye med til amming, og i går kveld var han veldig urolig ved puppen.

Litt sutrete og mer utilpass de to siste dagene også.

Spm er da: Har jeg kanskje for lite melk til han i forhold til før? At han har blitt så stor at melkeproduksjonen ikke holder tritt med hva han trenger?

Jeg har hele tiden pumpet og hatt et lager med melk i fryseren, men i det siste når jeg pumper, kommer det ikke på langt nær så mye som det har gjort tidligere. Pumpet 120 uten noe problem før, og kunne i tillegg amme så han ble fornøyd. Og i dag fikk jeg pumpet 40, og da sleit jeg med å få det ut.

Lageret med mat i fryseren begynner å bli slunket også, og det blir da vanskeligere for meg å dra bort uten baby'n. Er det da greit med en flaske MME i ny og ne da?

Har store planer om å legge han til oftere i dag, så evt melkeproduksjonen kan komme seg!

Litt langt dette, men håper noen vil svare/dele erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som økedager. Min gutt på snart 3,5 mndr hadde noen dager i forrige uke med hyppigere oppvåkninger på natt, og hyppigere amming på dagtid. Nå er han heldigvis tilbake til gammelt mønster:) Her kan du lese mer:

http://ammehjelpen.no/artikkel/10/Økedager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...