LilleMy08 Skrevet 18. november 2011 Forfatter #26 Skrevet 18. november 2011 Så utrolig bra ned så mye informasjon fra dere jenter! Det beste er å få tips av jenter som er i samme situasjon selv og vet hva de snakker om har endelig fått presset igjennom en henvisning til et Barnelegesenter med spesialister på allergi og eksem :-) håper inderlig de kan gi meg litt mere svar. Er det slik at de kan ta sånn prikktest på de små og garantert få et klart svar? Hadde jo vært knall! Hva vil dere si er deres barns sterkeste symptom dersom de får i seg melk? Mini sin eksem har roet seg, men hun gulper konstant fortsatt. Etter at vi hadde sopp i fløtesaus til middag her om dagen prompet hun konstant i et døgn noen timer etterpå. Og det luktet helt jæ....! Men eksemen var like rolig. Kan jeg spørre om hvordan avføringsmønstetet til deres små var før dere startet med melkefri kost? Her er det så og si ingenting! Er snart en uke siden sist :-o går mange dager mellom hver gang.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. november 2011 #27 Skrevet 19. november 2011 Mille får utrolig mageknip og gråter i flere dager om hun får i seg melekeprodukter. Før vi fikk konstantert dette hadde hun forstoppelse og sjelden avføring, nå har du vel ca hver dag. Tror du får svar med engang det fikk vi =) Lykke til!
www.gladerebarn.blogg.no Skrevet 20. november 2011 #28 Skrevet 20. november 2011 Hei! Vi har melkeintoleranse og hveteallergi i familien. Siden det har vært ganske tidkrevende å finne ut av hva slags babymat man kan gi uten melk, hvete og sukker, har jeg rett og slett laget all babymat selv. Og lager blogg om det hele for de som er interessert. Siden det er ganske mye detektivarbeid når man vil unngå disse tre ingrediensene. Hjemmelaget mat er ikke vanskelig bare man kommer igang. Sunnere er det også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå