Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg slenger meg med her jeg også. Jeg er singel og 33 år fra Vestlandet. Ingen barn fra før, og har nettopp vært på stork klinikk i København for mitt første forsøk. Så nå er det bare å vente å se hva resultatet blir.

lillelykke 78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke så mye om cfc, men har nettopp vært på stork klinikk på mitt første forsøk. jeg er kjempefornøyd med de, og synes at de har tatt seg god til i prosessen. Det har vært viktig for meg iallefall.

Ønsker deg masse lykke til uansett hvilken av disse du velger, og blir spennende ved oppstart i februar/mars :)

Skrevet

Hei. Nå har jeg kjøpt inn alle medisinene jeg skal ha til mitt første IVF-forsøk. Gonal-f og Pregnyl i kjøleskapet og resten i skapet. Er jo et helt apotek her hjemme.. og det burde det være også til den prisen! Har prøvd å finne en del informasjon om pregnyl på nettet for det må jo blandes og tas opp i en sprøyte. Det hadde ikke jeg fått med meg så måtte en ekstra tur på apoteket og kjøpe sprøyte og nåler. Det kan vel ikke være sååå vanskelig å knekke ampullene, blande pulver og væske, suge opp dette i sprøyten og så sette den i magen.. eller?

Skal etter planen starte nedregulering 27 desember, så det nærmer seg. Er kjempeklar for jul, og vet nøyaktig hva jeg skal ønske meg for året som kommer :D

Skrevet

negativ test , men ingen mens foreløpig :( Var forberedt på at den kunne bli negativ, men man blir jo litt lei seg allikevel. Nå er det bare å være positivt innstilt og håpe at det går bedre neste gang.

Skrevet

Kan man teste allerede etter 7 dager? trodde man måtte vente til forventet mens?

Skrevet

Det har gått 15 dager siden jeg var hos Stork, så har ventet til forventet mens slik man skal gjøre :) det blir vel best resultat om man tester samme dag som forventet mens.

Skrevet

Åja hehe :-) greit å få vite :-)

Skrevet

hehe ser at jeg glemte å skrive når jeg var hos Stork i forrige innlegg.

Men jeg er litt ny på dette her jeg. Har lest at det er flere som har testet negativt, og så senere tester positivt. Tester dere hver dag etter forventet mens, eller venter dere noen dager før dere tester igjen ? tenkte kanskje å vente 2 dager og teste igjen, da jeg enda ikke har fått mensen.

Noen som har vært gjennom dette og har noen tips ?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei. Ser at det ikke har vært aktivitet her på ei stund, men prøver likevel. :)

Er det noen single prøvere fra nord norge her?

:)

Skrevet

Jeg er fra Nord Norge, er ikke prøver lengre, for jeg er nå 16 uker. Men jeg har vært prøver og går nå bare å krysser fingre for at det skal gå bra :)

Skrevet

Jeg er fra Nord Norge, er ikke prøver lengre, for jeg er nå 16 uker. Men jeg har vært prøver og går nå bare å krysser fingre for at det skal gå bra :)

Hei!

Så flott at det har klaffet! Gratulerer til deg. :)

Vi er altså ikke så mange her nord. Ikke så rart kanskje, siden det er så langt å reise. Ikke bare å hive seg på et fly sørover når man har testet for EL. (Så på nett at det ikke var noen ledige plasser på fly til Oslo den neste uken). Men vil man, så får man det til?

Vel, lykke til videre KLP! :)

Skrevet

Lenge siden jeg skrev her. Jeg har hatt et forsøk, inseminering 31. januar. Mislykket. Venter på menstruasjon nå, så jeg kan finne ut omtrent når jeg kan reise ned igjen! Bruker Stork klinik.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er desperat etter råd her ... Etter å ha vært i en sorgboble i 1,5 år etter at samboer meldte han ikke vil ha barn, så er eneste mulighet for å bli mor nå å forlate han og bli donormamma (jeg er 40) Har blitt rådet til å bruke Stork siden jeg ønsker åpen donor.. Jeg har vært skeptisk til å få barn på denne måten, har grått mye, men lest masse her inne og blitt overbevist om at jeg blir å angre hvis jeg ikke prøver. Tror også foreldre,søsken synes metoden er helt ok,jeg vet de lenge har ønsket at jeg skal oppleve å bli mor ..

Så, jeg er altså blodfersk her, litt livredd og et stort spørsmålstegn ... ! Noen som kan tenke seg å hjelpe meg litt på vei..? Hva er første skritt, noen snakker om medisiner som er dyre... Jeg går rundt meg selv her .... Hadde blitt Så glad for gode råd fra noen som kanskje har opplevd det samme som meg, og i beste fall kanskje også har lykkes og vil dele sine erfaringer med en "lost" sjel ... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...