Maya67 Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hei! Er det flere single her inne som er i gang med forsøk? Jeg er i gang med mitt tredje forsøk på å få søsken til min sønn på to år. Har brukt AVA-klinikken i St. Petersburg. Jeg må både ha donoregg og donorsæd ved mine forsøk. Jeg er 44 år og bor i Oslo. Hadde vært fint å komme i kontakt med andre som er i samme båt. Blir vi gravide etterhvert kan vi lage barselgruppe for single! :-D
Audix78 Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Jeg slenger meg med her jeg. Selv om jeg ikke har kommet igang med inseminasjonene ennå :-) 33 år singel og fra Drammen :-) Ingen barn fra tidligere. Og første forsøk blir sannsynligvis i januar :-)
Ritka Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Hei:) Jeg er ikke i gang med forsøk helt enda, men håper å kunne starte om en liten måned. Skulle egentlig hatt forsøk på Ava-Peter i september, men det ble avbrutt. Har nå tatt kontakt med Penny på Serum, og håper å kunne reise til Hellas for å lage baby. Jeg er 39 år og singel, og som Maya bor jeg i Oslo. Jeg trenger også både donoregg og donorsæd. Barselgruppe for single er en glimrende idè!
Ritka Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Jeg glemte forresten å skrive at jeg enda ikke har barn.
Gjest Pippi9 Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Hei! Det er allerede eksisterende tråder for de formålene dere etterspør. Anbefaler dere å henge dere på disse :-) Serum-tråden inkluderer med glede en som bruker AVA også.
lotte40 Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Jeg hører også til Serum gruppen som har en egen tråd. Vi er alle single (så vidt jeg vet), de fleste barnløse, og vi har flere forsøk bak oss. Sleng dere på der! Vi hadde til og med et treff i Oslo for noen få uker siden. En fantastisk gjeng med kvinner. 2 stk godt på vei med tvillinger, en i 1.semester, en som hadde hatt innsett og ventet på å teste, 3-4 stykker på vei til Serum (ink meg), og en i tenkeboksen. Velkommen i klubben
Gjest meg mamma? Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Jeg er 35 og singel og håper på å få til første forsøk med inseminasjon i januar. Men skal til danmark da. Har ikke barn fra før.
Audix78 Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Jeg håper også å få til første forsøk i januar :-) 33 og singel :-)
KLP <3spire<3 Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg begynte på Puregon torsdag, ny UL tirsdag, da forhåpentligivis videre medisinering for så å sette kursen til CFC :-) dette er mitt føste forsøk som singel. Tidligere har jeg 6 inseminasjoner ved Stork'en og 1 IVF (norge/haugesund), da hadde jeg samboer. Men jeg har bestemt meg for å fortsette denne reisen selv om jeg ikke har samboer og ser frem til å dra nedover. Krysser fingre og håper på det meste, er faktisk roligere enn noen sinne :-) Det er godt å kjenne :-) ^ Lykke til jenter :-D
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Hei klp.. Jeg husker deg i fra assistert... Som deg har jeg også fortsatt babyjakten alene. Ønsker deg lykke til i København. Måtte du få gode nyheter i førjulstiden ;O)
utålmodig-11 Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Jeg er 39 år, og har ei jente på 3 år fra før (via "naturmetoden"). Jeg har vært to ganger hos Diers klinik i Århus i høst, og det ser dessverre ut som det blir flere turer.
KLP <3spire<3 Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Vilsågjerne - MASSE MASSE LYKKE TIL :-) Det var jo fryktelig tøft å bli alene, det var et sjokk at samboeren dro. Men nå som jeg har kommet meg etter døfødt fødselen har jeg, som du skjønner bestemt meg for å prøve alene. Og jeg har en ro jeg ikke har hatt tidligere. Jeg tror faktisk det er fordi jeg er alene, det er godt å kjenne på den roen jeg har forann dette forsøket. Tror det er bra for meg å ha den, spendt, men rolig. Det er de siste dagene den følelsen har kommet. Har vært så usikker angående CFC,flere som ikke er fornøyde med klinikken. Kritikken er at de er for effektive og ikke tar seg tid til kundene, men jeg har snakket med ei her inne som er singel og hun har blitt gravid mot alle odds etter bare to forsøk. Og hun sier at de er kjempe flinke, men det er ikke noe "kjære mor" der. Men jeg har vært gjennom dette tidligere og trenger ikke noe "kjære mor" om jeg skal si det slik. Helt greit for meg at de er effektive, bare jeg blir gravid. Så det er det jeg er kommet frem til, det blir CFC. Hvilken klinikk drar/har du vært på? Spennende tider :-D Lykke til alle sammen :-)
sur klut Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Jeg melder meg inn her. Har ingen barn fra tidliger og bor ikke langt fra Oslo. Jeg har vært på CFC en gang til ins. Negativt. Håper på en ny tur i slutten av uka. Blir det negativt resultat, er det prøverør for min del.
veivalg Skrevet 15. november 2011 #14 Skrevet 15. november 2011 Hei alle sammen. Jeg melder meg også inn her. Jeg er 37 år og bor i Bergen, singel, ingen barn og har 6 forsøk med inseminasjon ved CFC. Planen er å gå over på prøverør nå, men kan se ut for at det blir litt kræsj med julen og jeg må kanskje vente til januar. Det blir derfor kanskje ett syvende forsøk med inseminasjon mens jeg allikevel "venter". Vil ikke sitte her og tvinne tommeltotter ;-)) Planlegger å bruke Triangelen for prøverør.
gg74 Skrevet 15. november 2011 #15 Skrevet 15. november 2011 Hei! Da er jeg også nesten i gang. 37 år og bor i Stavanger. Nylig singel etter et samboerskap der vi har prøvd i de siste 2 årene uten resultat. Var henvist til Haugesund. Men ekssamboeren avlyste det i siste liten. Så nå blir det CFC og prøverør med donor. Dette blir spennende!
1prinsesse+1i magen Skrevet 16. november 2011 #16 Skrevet 16. november 2011 Jeg er 28 år, singel, og bor i Trøndelag. Jeg holder også til på Cfc.. Har hatt 8 ins. og 4 ivf, ruger på 2 egg fra siste forsøket nå Har en stor nydelig jente fra før.
mummrik Skrevet 17. november 2011 #17 Skrevet 17. november 2011 Jeg er 39 år, singel og bor i Hedmark. Ingen barn fra før. Etter 7 inseminasjoner hos Stork, gikk jeg over til IVF hos CFC, og i går testet jeg positivt på rugedag 12!!!! Hurra! Livredd for at det ikke skal sitte, men kjenner at symptomene er sterkere nå enn da jeg hadde kjemiske, så krysser alt jeg har...;o)
veivalg Skrevet 17. november 2011 #18 Skrevet 17. november 2011 Gratulerer så mye med positiv test, mummrik!! Håper virkelig at spiren holder seg på plass ) Har sendt deg en personlig melding med litt spørsmål, håper du har tid å svare.
gg74 Skrevet 17. november 2011 #19 Skrevet 17. november 2011 Masse lykke til mummrik! Synes det er litt surrealistisk å skal gi beskjed om høyde, øyne- og hårfarge. Har bare sagt det som er mest mulig likt meg selv. Men det spiller jo egentlig ingen rolle. Eller? Noen som har noen tips her (er det noe jeg ikke har tenkt på...)?
KLP <3spire<3 Skrevet 17. november 2011 #20 Skrevet 17. november 2011 Gratulerer mummrik :-) :-) :-) :-) Jeg drar sansynligvis til CFC på mandag for uttag og innsett onsdag, om alt går etter planen. Først UL kl 09.30 imorgen, så får vi se hva den sier. Spennende :-) X fingrene for at spira sitter :-) XXXXXXXX Vær sterk i troa :-)
Audix78 Skrevet 17. november 2011 #21 Skrevet 17. november 2011 Jeg har bare sagt skandinavisk utseende og oppgitt høyden min... resten er opp til cfc. Det betyr ikke noe for meg.
mummrik Skrevet 18. november 2011 #22 Skrevet 18. november 2011 Tusen takk for gratulasjoner! Prøver å nyte tiden fremover, selv om frykten for å miste lurer i bakgrunnen. Når det kommer til mitt valg av donor, har jeg faktisk kjøpt strå selv fra european sperm bank. Grunnen til dette er fordi jeg i utgangspunktet ønsket åpen donor, og hadde dette da jeg tok inseminasjoner hos Stork. Ved IVF får man jo ikke denne muligheten, men da valgte jeg muligheten å finne en donor med utvidet profil, slik at jeg kunne vite litt mer og ikke minst ha litt kontroll på helsestatus. Lykke til på UL i dag, klp - la oss få høre resultatet. ...og veivalg; jeg har sendt deg svar på PM ) Lykke til med forsøk alle sammen!
KLP <3spire<3 Skrevet 18. november 2011 #23 Skrevet 18. november 2011 Da er det bestemt, jeg drar til København og til CFC for IVF behandling. Det blir egguttak på mandag og innsett onsdag. Krysser fingrene for at det blir innsett, tilsammen har jeg en plass mellom 9-11 folikkler og må jo bare tro at noen av disse skal være gode nok til å utvikles videre og settes inn :-) Krysser fingre og tær jeg XXXXXXXXXXXXXXXXXX Mumrikken - Jeg har ikke fått mail fra deg og jeg har sjekket mail boks en og den er ikke full, så det må ha skjedd noe rart der. Skal slette noen mail, bare for å være på den sikkre siden :-)
mummrik Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 Masse-masse lykke til i København, klp og kos deg på juleshopping! Jeg sender masse baby-støv...;o) Høres ut som du har mange gode follikler. Jeg kan opplyse om at jeg kun hadde to som var aktuelle, der kun ett egg ble befruktet. Det var nervepirrende, men som gyn. sa; det skal bare ett egg til, og det hadde han jammen rett i. Ps: mulig du misforsto meg ang. PM - det var veivalg som hadde fått PM av meg...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå