*Lykkeliten* Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hei! Har dere testet EL?? Kattid fikk dere EL? Har hatt syklusene i det siste på 28-36 dager.. Vet ikke kattid jeg skal forvente EL.. Er på dag 10 nå.. Klem fra:
Dossa :) Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Hei. Jeg har tatt pergo denne runden, venter IKM i løpet av helga. Så spent på om det klaffet Jeg fikk EL på dag 17 og 18 Ja, tester alltid etter EL rett og slett fordi jeg ikke merker det på kroppen at jeg har EL. Pleier å ha en syklus på ca 30-31. Masse lykke )
*Lykkeliten* Skrevet 11. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2011 Hei! Tusen takk for svar! Jeg merker masse stikking i eggstokkene nu.. Kan ikke være EL..? Er på dag 11.. Hmm.. Vanskelig å tolke denne kroppen.. Vi har begynt å legge inn aksjene allerede... Hihi.. Flere pergo jenter der ute?
carma78 Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Jeg testa ikke sist pp med pergo. Da prøvde vi hver 2. Dag fra dag 11. Merket at sykluslengden ble litt lengre m pergo så kommer til å teste neste gang for å være mer sikker på når el er:)
carma78 Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Jeg testa ikke sist pp med pergo. Da prøvde vi hver 2. Dag fra dag 11. Merket at sykluslengden ble litt lengre m pergo så kommer til å teste neste gang for å være mer sikker på når el er:)
SallySue Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Jeg har brukt pergo flere perioder. Forrige periode kom EL på dag 14, men idag er dag 15 og har fortsatt ikke antydning til EL.. Jeg tester med billigstrimler to ganger om dagen hele EL uken
sonja77 Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 jeg beg. på min 2 runde med pergo i morgen. jeg tar eggl.tester, og pleier få det rundt dag 16-17. får ikke tatt blodprøve ktr før dag 27 grunnet ferie, men krysser fingre for at det går bra alikevel.
*Lykkeliten* Skrevet 11. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2011 Tusen takk for mange svar! Vi satser på å "gjøre det" hver dag en uke framover.. Men er ikke største fanen av "pliktsex", da mener jeg at man har sex kun for å legge inn aksjer..hehe.. Men det har gått greit hittil.. Vi har gjort det fordi vi har hatt lyst.. Er veldig rar i kroppen for tia.. Rar følelse.. Litt tung i hodet.. Kvalm.. Varm.. Flere som plages med pergo symptomer??
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Heisann! Jeg har også gått på pergo denne pp, fikk dobbel kur, men har ikke merket noen symptomer.. Er nå på cd 15, men har enda ikke merket noe til el. har testa med billigtester fra dag 9-13 og er nå over på cb-digital tester, da billigtestene tok slutt. Synes egentlig de er veldig vanskelige å tyde, så greit med digitale synes jeg (selv om det blir dyrere). Vi startet med å legge inn aksjer daglig fra CD 8, men så ble det et lite opphold.. nå har vi ihvertfall fått lagt aksjer annenhver dag, så det skulle jo være bra og har tenkt å gjøre det frem til jeg finner el også Jeg forteller ikke gubben om når jeg får smilefjes, for da blir han bare stessa, og får prestasjonsangst hihi... Håper håper håper det klaffer nå <3 Lykke til til dere alle <3 <3 <3 håper spirene sitter <3 <3 <3
SallySue Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Lykkeliten: Ja, jeg har en del "bivirkninger" med Pergo. Har blant annet veldig vondt i eggstokkene fra dag 11-12 etter mensen og frem til EL har vært. I tillegg har jeg en del vondt i hodet, litt rastløs i kroppen og sånn, men det overlever jeg Selv sliter jeg med å finne EL denne gangen, nå fikk jeg en svak svak strek på billigstrimmel så da er det kanskje i morgen eller mandag da ... Jeg har forresten dobbel kur
*Lykkeliten* Skrevet 13. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2011 Hei hei! Har også hat mye ubehag i eggstokkene de siste dagene.. Hva kommer det av tru? Er på dag 13 idag.. E vell eggløsning rett rundt hjørnet nu.. *krysser alt annet en beinan* hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå