foffen fo Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Hei jeg er "ny" her, eller var her inne for 5 år siden. Vi har nå planlgt at vår store jente på 5 år skal få seg en søstrer eller bror (håpe). skulle ha hatt mensen i dag,men den er ikke kommet. Har veldig løst å kjøpe test,men er redd for at ned skal være neg. Di siste dagene har jeg hatt ømme bryster,trøtt og hvit utflod...noe som jeg til vanlig ikke bruker å ha.. siden det er 5 år siden sist jeg gikk gjennom det her har jeg glemt mye..hehe. Hvordan står det til med dere andre?
Tessy Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Det er jo veldig spennede da=) vet liksom ikke så mye om symptomer føler jeg..jeg har IKM på 14..så jeg venter i spenning! Kan skrive udner på tretthet og hvit utflod og kansje litt murringer helt nederst i magen som har kommet og gått i over en uke nå. Masse lykke til! Vi prøver også på en lillesøster eller lillebror og har også jente fra før:) jenta vår er 1.5år, men da ble jeg gravid på pilla og fant det ikek ut før jeg var i uke 5, eneste jeg kunne se tilbake på av symptomer da jeg fant det ut var trøtthet (hadde gått å klaget til alle over at jeg var så inmari trøtt)! Føler meg veldig trøtt ¨nå om dagen også..men tenker at jegt kansje bare inbiller meg det! Jeg venter i spenning på update fra deg framover da=) Når tenker du ev å teste hvis ikke tanta dukker opp?
Tessy Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Skulle stå IKM 14 nov, altså til mandag.
foffen fo Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2011 knsje jeg prøver en test iløpet av helga..eller er det for tilig? føler meg nesten som førstegangs prøver selvom jeg har ei fra før.hehe
Forsvarsfrue^^ Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Hvis du er over ikm, skal jo en test være positiv hvis du er gravid. Hvis ikke du er en av de som tester sent.
Tessy Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Vilel ikke tro det er for tidlig da, jeg vil prøve å vente til to dager etter IKM hvertfall...Kansje jeg har vett til å vente litt til:P ja skjønner hva du mener der..jeg er jo ikke inn i detta heller og må indrømme at ventetiden mellom EL og IKM er sååå lang. Vil vite nå jeg..men skal ha nok selvdisiplin til å vente..
Forsvarsfrue^^ Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Siden kl er passert 00.00 så er det vel nå blitt fredag og jeg er da 2 dager over ikm, men er enda usikker, så her har jeg virkelig jerntak på meg selv med å ikke teste før over helgen, med mindre tanta bestemmer seg for å dukke opp i natt/morgen
Tessy Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Så flink du er til å vente da Stinea! krysser fingrene masse for at tanta holder seg langt vekk og en positiv test lyser i mot deg over helgen, hvis du klarer å vente så lenge da:)
foffen fo Skrevet 10. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2011 jeg er 3 dager over ikm. Ønsker å bli gravid snarest mulig egentlig,men også for den dumme barnehage regeln har vi stått på en god del i det siste. Når man har full jobb i helsesektorn MÅ man jo tilbake i jobb på dagen etter perm,. men tenk hvis bare tante rød lure meg...da blir det en skuffelse. skal vente til lørdag med å teste:)
Tessy Skrevet 10. november 2011 #10 Skrevet 10. november 2011 Følger deg på den babymy21, jobber også i helsesektoren og barnehageregelen er dum syns nå jeg...syns det skulle vært krav om bhg plass fra fyllte 1 år ( med tanke på hvordan permisjonstid er og sånne ting) er jo ieek lagt opp for å vente på bhg plass...
Forsvarsfrue^^ Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 Jeg SKAL være så flink denne gangen har jeg bestemt meg for, 10pp nå med min nåværende samboer, var igjennom 20pp med tidligere partner og utredning på sykehus, uten noe som helst galt, så på tide det går snart synes jeg. Desverre har jeg nå en samboer som har revudert videre prøving hvis ikke denne klaffer, han er vist litt lei baby "maset" !! Mannfolk
foffen fo Skrevet 10. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2011 Datt litt ut her nå..hehe.. 10pp og 20pp? hva betyr d?
Forsvarsfrue^^ Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 pp = prøve periode Hvordan går det med symptomer hos deg babymy21?
Tessy Skrevet 12. november 2011 #14 Skrevet 12. november 2011 Ja nå er jeg virkelig spent babymy...testa ennå? jeg har testa neg i dag, men har ikm til mandag så det kan jo være løpet ikek er kjørt alike vel...venter på tanta da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå