Gå til innhold

urolige ben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips mot urolige ben ?? får det om natta å det er sååå slitsomt:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit jeg sleit med kramper sist svangerskap.. jeg prøvde å sove med lange ullsokker, men det ble for varmt så det måtte jeg bare gi opp.

tror det har noe med kalsium (?) mangel å gjøre. jeg ville hørt på apoteket evt. med jordmor/lege om evt. tilskudd, evt. øke mengden med melke-inntak siden du sliter sånt med det.

Skrevet

jeg har slitt med det hele livet nesten, det som virker best er drikke mye vann og ta magnesium. Det kan du kjøpe på helsekost eller apotek. Kramper kan være både dehydrering og mangel på magnesium. Ville prøvd med magnesium på kvelden, er det jeg er blitt anbefalt av kiropraktor og det virker :)

Skrevet

JA...men her er det helst om kveldene når jeg sitter i sofaen og ser tv. Spesielt hvis jeg er trøtt i tillegg. Noen ganger sparker jeg og rister i beina så samboer ser rart på meg:) Kjenner ingenting av det om natta heldigvis.

Skrevet

jeg har også veldig urolige ben, utrolig irriterende.. men jeg har funnet ut at alphnering sin sitron melisse te hjelper! en kopp med den, og det roer seg med en gang:-)

Skrevet

Ta magnesium-tilskudd. Fungerer som bare det!!!

Skrevet

Slenger meg på her, prøv magnesium det funker som bare det! Utrolig slitsomt med urolige bein. Har ikke hatt det etter at jeg begynte å ta en pille på kvelden :)

Skrevet

Takk for tips!! Jeg surrer ullråd rundt anklene mine før jeg legger meg å d hjelper :):). Bruker å surre på d rundt anklene til sønnen min når gn har vokse smerter:) så glad for att det virker på

Meg oxo:)

Skrevet

Funkar magnesium på andre enn oss gravide? Har ikkje urolige bein sjølv *bank i bordet*, men har ein sambuar som "ligg og ristar" av og til, gjerne rett før han skal sove, eller rett etter han har sovna. Ikkje alltid han merkar det (om han sover), men det gjer EG, som søver utruleg lett..=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...