Dini Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 I DAG hopper jeg over til 3. tri. 28 + 0 i dag og gleder meg over at det "bare" er 12 uker igjen til termindato Puster litt lettere ut, men må nok holde ut med bekkenløsning, ryggproblemer, kynnere, halsbrann, kvalme og diller litt til Andre som følger etter? Ha en fin dag videre=)
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Hei.. Eg komme etter i morgen og ser fram til de å si bare 12 uker ijen :-) Eg må og holde ut med bekkenlåsning kynnere inni mellom. Å nå dei 2 siste dagene er kvalmen begynt å melde sin ankomst ijen å trettheten. Konstant trett..
Dini Skrevet 10. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2011 Koslig å "finne" noen som ligger så nærme i termin =) Hehe, syns det er litt morsomt (men, gud hvor smertefullt) at man skal gjennom SÅ mye/mange plager før en kan få babyen ut, altså! Men regner med det kommer til å være verdt det også Trøttheten kunne vært bedre, for er litt kjipt å stå opp "så tidlig" (halv 10) for å rekke fysioterapien!
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Ja de er alltid kjekt når det er noen så nær hverandre :-) Off ja de er mye kroppene vårs må gjennom for dei store skattene våre :-) <3 Du får jo sove lenge du da :-) eg må opp halv8 for å kjøre til skole å bhg :-) På dei verste dagene reise eg hjem å sove ijen. ellers så hvile eg 1-2 timer mens leiligheten er tom :-) hvor i landet holder du til?
Dini Skrevet 10. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2011 Hehe, ja jeg er heldig jeg nå, men legger meg kanskje litt seint . Det er jo førstemann, så har ingen sånn sett store daglige gjøremål. Ingen andre barn som skal hit og dit, men det kommer vel med årene (om det blir flere barn, får se hvordan det går når førstemann kommer ut). Er sykmeldt fra jobb, så derfor jeg kan sove lenge Holder til på sørlandet, aust-agder, du da?
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Hehehe... de komme nok med tiden skal du se hos deg og :-) Er selv sykemeldt fra jobben å blir nok de ut sv.skapet slik ting er nå. Holder til på vestlandet rogaland. :-) men pleie var noen ganger i året på sørlandet utføre kr.sand.
Dini Skrevet 10. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2011 Er henover på Jærske områder i rogaland noen ganger i året og besøker familie, men sånn som tilstanden er nå blir det vel ikke tur hen dit før etter nurket er ute =) Blir også sykmeldt ut svangerskapet. =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 gratulerer med 3 trimester. Jeg kommer etter om 2-3 dager Gleder meg til å endelig nå 3 trimester men som dere må jeg også holde ut bekkenløsning,kvalme og trøtthet.
Gjest Hippo ღ Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 hei hei. I dag hopper jeg også over til 3. tri
Dini Skrevet 11. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2011 Flott at flere følger etter =) Hehe
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 11. november 2011 #11 Skrevet 11. november 2011 JIPPI da var min dag idag så eg markerte den med å hente en baby box på apotek1 :-) Da er siste fase startet for meg :-) :-) Vi og er på sørlandet for å besøke familie :-) heheh bare byttet plass:p Min samboer er fra sørlandet :-)
Dini Skrevet 11. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 11. november 2011 Supert! Hentet begge boksene fra vitus apotek og apotek 1 i forrige uke Pakken fra BAM har også kommet, men har ikke sett snurten av andre pakker Får bare vente i spenning enn så lenge Ingen av de som bor på Jæren er derfra, de har bare flyttet dit pga jobbmuligheter og kjærligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå