Tutto, snart 3barnsmor..<3 Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Nå har eg kun 8 dager igjen før eg blir igangsatt, og har egentlig ikkje drøymt noko særlig verken om babyen eller fødsel.. Men eg har derimot bekymra meg mykje, både for fødsel og om babyen kjem til å vere frisk. Dette er mitt tredje barn og eg har tenkt på koffer eg skal være så heldig å få 3 friske barn. I natt så drøymte eg at me hadde fått guten vår. Han var gedigen, fylte ut heile bagen i vogna og såg ikkje så fin ut, han såg rett og slett ikkje ut som eit normalt barn. Eg husker at eg i drømmen tenkte at denne ungen ville ikkje eg ha, så me kunne heller berre adoptere han vekk... Eg var heilt dårlig når eg vakna, forstår jo at det berre er ein drøym, men det er uansett ikkje kjekt. Nå lure eg på om det er andre som og har opplevd dette?
annek89 Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 nesten hehe... jeg har hatt en del "gravidedrømmer" jeg da... Men i den som var likest, var babyen min også kjempe stygg hehe og men jeg gjorde alt jeg kunne for å like hu og være glad i hu, men hu var skikkelig slem, en skikkelig ond baby, nesten som om hu var besatt eller noe, hu var også veldig utvikla til å være nyfødt... til slutt ville jeg bare kvitte meg med hu... prøvde å parkere hu hos masse slektninger osv, men ingen ville ha hu hehe... men ellers har jeg hatt MEST greie drømmer da, men etter den drømmen der var jeg litt utafor da jeg våkna.. hehe =)=)
Tutto, snart 3barnsmor..<3 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2011 hehe, det er godt å høyre at eg ikkje er aleine..
robhen Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 godt å høre at det er flere som drømmer rart eller ekkelt. jeg har i flere uker hatt de mest bisarre drømmer. noen ganger når jeg våkner er jeg kjempe sliten. :-s
Elvegris Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Klassisk å ha den type drømmer særlig mot slutten av svangerskapet. Det er hjernens måte å forberede seg ved å bearbeide frykt og bekymring man har før man skal få barn! Og det kommer gjerne i form av ganske groteske drømmescenarioer hvor man som mor gjør eller tenker eller føler ting man får helt hetta av når man våkner. Heeelt normalt og det har altså en slags funksjon ved at hjernen bearbeider bekymringer vi har gjennom disse ville drømmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå