Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører egentlig ikke til på dette forumet.. Hadde sex uten prevensjon, veldig kort og uten utløsning for mannen (2 uker siden). Var dagen etter avsluttet menstruasjon. Har en gutt på 5 mnd og ammer fortsatt, så har ikke lyst til å bli gravid igjen... Men nå er jeg så kvalm... Er 2 uker siden vi hadde sex, men kan man bli kvalm så fort?? (ble det sist fort, men først etter ca 4 uker). Skal ha mensen igjen om ca halvannen uke. Har syklus på ca 26 dager. Fikk mensen tilbake rett etter fødsel (til tross for fullamming). Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh.. dette innlegget kunne jeg også skrevet. Ingen som har peiling? Hvilke symptomer kan evnt melde seg nærmest umiddelbart? Passer ikke veldig bra med en eventuell nummer 3 akkurat nå..

Skrevet

Slik jeg forstår det hadde du sex i en ganske sikker periode. Du må ha eggløsning for å kunne bli gravid, og det har man ikke dagen etter mens. Jeg ville ikke trodd du var gravid nei:-)

Men jeg hadde symptomer 4-6 dager etter eggløsning og da var jeg gravid.

(men som sagt; du har vel ikke el dagen etter mens? )

Lykke til:)

Skrevet

Det hele kommer jo egentlig ann på hvor lenge du hadde mensen?? El kan være så nære som 12 dager etter første mensdag. Og sædcellene kan leve opp til 5 dager. Det betyr at om dere hadde samleie 7 dager etter første mensdag, kan du i teorien være gravid:) Vi er jo alle forskjellige, og din syklus var kort. Kanskje din el tom er tidligere enn 12 dager etter første mensdag???

Skrevet

Hei. hadde mensen i 6 dgr. Men syklusen har vært litt mer ustabil etter fødsel. D bør vel ha noe å si at han ikke fikk utløsning? Har litt angst kjenner jeg... hadde ikke streifet tankene om jeg ikke hadde vært så kvalm...men har vært skikkelig forkjølet nå.

Skrevet

Jeg og mannen min ble gravide i sommer uten å prøve. Vi brukte kondom, men slurva én gang, og det var dagen etter mensen var ferdig. (skrøyt på meg en sikker periode...) Da satt spira, men vi mistet desverre i uke 6.

Skrevet

Hørres mistenkeligt ut, jeg tror det er fult muligt å få symptomer så tidligt ja. Jeg fikk mens-symptomer kun et par dager etter EL. (2 uker før mens) fikk skikkelige mensmurringer og skikkeligt ømme og harde pupper, gikk med disse symptomene helt til jeg testa postivt i går :) og jeg har de ennå, men mensmurringene holder på å gi seg..

men det er de enste symptomene jeg har også, jeg tenkte at siden jeg alltid er plaget med skikkelig pms, og ømme pupper og murringer at jeg kanskje ikke ville få dette når jeg ble gravid, men så feil kan man ta, husker det var sånn da jeg ble gravid med 1 mann for 6.5 år siden. kunne ikke si om det var mensen som kom eller om vi hadde klaffet på graviditet..

Skrevet

Urk.. ikke noe gøy om jeg er gravid og har en liten en på 5 mnd... Var sikker på at det var en "sikker" periode:-(. Kan vel ikke teste enda, heller? Er litt over en uke til for ventet mens.

Skrevet

Jeg merket det 7-8 dpo. En brennende smerte i livmorsområdet. Første dagen trodde jeg det bare var innbilning men 8 dpo var jeg sikker. 10 dpo fokk jeg positiv test :-)

Skrevet

Det er kanskje mulig, men ganske uvanlig med kvalme så tidlig. Men jeg merket andre ting 2. gang gravid; ble veldig stiv i nedre del av magen og fikk endel "stikkingen". Men tror, som noen har nevnt før meg, at det er veldig usannsynlig at du er gravid.. selvfølgelig ikke umulig. Men ta en test, så slipper du å lure?

Skrevet

...hva er dpo?? Tok en test nå, den var negativ. Men fortsatt en stund til mens, men satser på at den stemmer:-) (er jo ikke så lenge siden jeg var gravid, og husker kvalmen veeeeldig godt). Men har aldri hatt eggløsning så kort tid etter mensen.

Skrevet

Dpo er Days past ovoulation.. Altså dager etter eggløsning:)

Skrevet

Hahahaha... eg trudde dpo var "dager på overtid". Jaja. Så lærte eg noke nytt i dag og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...