Gå til innhold

Dere som skal føde på Fredrikstad Sykehus, når velger man avdeling?

Anbefalte innlegg

Gjest Milla med 1 Jente og Spire
Skrevet

Da vi ventet førstemann ble dette tatt opp på den ordinære ultralyden, så jeg forventet det samme denne også. Men jordmor nevnte ingen ting, og vi glemte det visst bort selv også.

Vil ønske meg B2, så får vi nå se hvor det faktisk blir:)

Var på B7 sist, men måtte til B3 pga dårlig fosterlyd. Men heldigvis gikk det helt fint da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg litt på også. Jeg har også født en gang tidligere på ØSS og var på B2- og kunne tenke meg nå å prøve B7.

Jeg spurte jordmor om dette og hun svarte at det ble bare valgt når vi kom til sykehuset- både etter vurdering av kapasistet og hva som står å helsekortet.

Men jeg har liksom engang hørt at man kan sette seg opp på ønsket avdelig...??

Flere som vet noe?

Skrevet

Jeg skal til ei venninne i kveld som er 5 uker lenger på vei enn meg, som også skal føde i Fredrikstad, så skal høre hva hun har fått beskjed om:)

Skrevet

Jeg har født 2 ganger på Fredrikstad og ikke fått spørsmål på forhånd hvor jeg ville. Har endt opp på spesialenheten uten mulighet for å velge avdeling begge gangene og regner vel med å havne der igjen denne gangen og.

Skrevet

Pratet kun m jm litt om de forskjellige smertelindringene i forkant og avd. Også skrev jeg et ønskebrev...

Men fire dager før jeg fødte fant de ut at det var sete, så da hadde jeg ingen valg lenger ;)

Men trur de ser det an når du kommer jeg ;)

Vi fikk først et rom, og ble så senere flyttet til riktig avd. og føderom.

Skrevet

Ja, da er det nok sånn som dere sier, at man velger, eller det avgjøres når man kommer. Så sant man ikke av spesielle grunner må føde på Spesialenheten (B3) da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...