Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Sikkert ok. Det viktigste er vel ikke summen, men at mottageren får noe en liker. Da være seg en lipgloss til 45,- eller en bok til 250,-
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Ja men jeg trenger tips til ca den summen =P Jeg aaaner ikke hva jeg kan finne på til noen av de..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Smykker ala armbånd, ring el.l. til 100 kroner, finnes sikkert også div sminke (neglelakk, leppestift el.l.) til rundt 100 kroner, en bra bok (finnes mange bra pocketbøker til en hundrings, hårpynt, håndarbeids-/hobby-ting hvis hun driver med slikt, en kul tekopp og te. Til gutten: Gavekort på platekompaniet så han kan kjøpe seg en dvd eller spill (cder er jo dessverre utdøende nå til dags), et kult belte, en bok, noe som kan brukes til hva nå han har interesser.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Takk for tips =) Vanskelig å kjøpe til tenåringer man ikke kjenner så veldig godt =) (de er familie, så derfor gaver)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Hvorfor får de ikke gaver til samme pris?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Må du gi gaver da? Man får liksom ikke så mye for 100 kroner, så kanskje like så greit å bare droppe det? Kanskje dere heller kan finne på noe koselig? Ellers er vel en bok OK.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Til gutten: Gavekort på platekompaniet. Til jente: Armbånd i sølv.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 Nå er dette ungdommer som har eller flytter snart for seg selv.. Hva med "hybelting?" En skål, sleiver, kasseroller bestikk.. Dersom du kommer til å gi dem julegave fremover, kan du jo "samle" på noe?? Rosendah, 6 glass koster feks ca 200 kr om du finner dem på det tilbudet, (som er ofte)....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #10 Skrevet 11. november 2011 Gavekort virker som en god idè, men egentlig er det den verste måten å bruke pengene på! Svært sjeldent blir de faktisk brukt opp, og ligger istedet i lommeboken ol. til det blir for gammelt. Da er det faktisk MYE bedre å bare gi pengene. Da er du ihvertfall sikker på at du ikke bare "kaster pengene i do". Tipper "alle" har hatt et utgått gavekort.. Og skal man absolutt gi et gavekort til ungdom, ville jeg foreslått spotify siden det er noe de aller fleste bruker + at alle hører på musikk
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #11 Skrevet 11. november 2011 Vanter, pocetbok, kinobiletter, ullsokker, julehefter og marsipangris, rompeakebrett eller skismørning til jenta kansje. Gutten er i en alder da han snart skal flytte hjemmefra. Da tenker jeg kokebok, kjøkkenutstyr, vekkeklokke, sengetøy ol.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #12 Skrevet 11. november 2011 Gavekort på kinobilette til henne Gavekort på et senter der han bor så han selv kan bestemme hva han vil bruke de 200kr på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå