Gå til innhold

noen som har vaert paa ultralyd tidlig i uke 4 her...

Anbefalte innlegg

er 4 pluss 1 i dag.. gyn kunne ikke se noe inni livmora enda... saa gyn noe hos deg...

jada.. hun sa det var normalt aa ikke se noe saa tidlig, men en liten prikk er vel ikke for mye aa be om... har hatt ex.u... derfor jeg fikk denne timen, og er litt preget naa...

skal tilbake 22.november,,,

Fortsetter under...

Hei!

Hører egentlig til i 2tri. Men svarer deg for det ;)

Var på innvendig ul i 5+5. Han så ingenting, kun en liten prikk da også...

Han fortalte at om jeg hadde hatt time en en uke senere, kunne de sett hjerte aktivitet ;)

Hei.

Jeg var faktisk på en gynekologisk undersøkelse da jeg var ca 4 uker på vei, timen var for å ta rutinemessig cytologiprøve og legen tok i tillegg innvendig UL og sjekket alt nøye. Jeg viste ikke på dette tidspunktet at jeg var gravid, og legen sa at alt så normalt ut. Jeg tenker at hvis han hadde sett noe, så ville han sikkert ha sagt det til meg (han viste at jeg ikke gikk på prevansjon og at et barneønske var i tankene). Så, nei, gynekologen så ingen ting på meg heller i uke 4. Tok ny UL i uke 6+2 og der var det et lite hjerte som banket :) Så da er det nok fortidlig å se noe i starten av uke 4 tenker jeg.

takk for et betryggende svar :)

jeg hadde aldri tatt den timen om jeg trodde de ikke kunne se noe som helst.. for jeg visste at de ikke kunne se hjerte aktivitet da... men ville bare faa en bekreftelse paa at det var paa rett plass denne gang,...

I uke 4 så ser en ingenting :-) Ikke en prikk en gang!

I da jeg gikk gravid med jenta mi så fikk jeg flere ul fra uke 4-5-6 pga frykt for exu (men det var en cyste som sprakk)

Jeg så "ingenting" bli til en "skygge" som ble til en "prikk" og i uke 6 så pulserte hjertet til "prikken" :-)

Sååå, å se noe mer i uke 4 er nok for mye å be om ja... Ikke tenk negativt, det er jo helt normalt! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...