*Zena* Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Prøvde meg på noen situps nå....8 uker siden fødsel. Kjenner at magemusklene ikke har grodd sammen, jeg kan stikke fingeren inn...Hvor lang tid tar det før det er grodd igjen mon tro...noen som vet? Hadde håpet på å kunne stramme opp den slappe magen snart...!!
Billie Jean Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Mine var gått sammen igjen etter ca 6 uker. Det jeg gjorde av mageøvelser før den tid var de øvelsene fysio på sykehuset anbefalte: Ligg på rygg og dra magen inn (som en skål;), gjør samme øvelsen stående på alle fire. Du kan også trene de skrå magemusklene. Vet ikke hvor lang tid det tar, det er vel individuelt:) God økt:)
1frafør_1påvei Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Her har det gått 17 uker og de har vel så å si endelig grodd sammen. Er kanskje et lite søkk igjen, men det er ikke så mye. Men det tok sin tid!
SuperMoM <3 Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Noen ganger så gror de ikke igjen.. Her var de tilbake da tvillingene var 4uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå