Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg tenkte jeg skal lage adventskalender til kjæresten. Har dere noen tips til hva jeg kan ha i de forskjellige pakkene?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 oi, vanskelig... min kjæreste er det definitivt vanskelig å kjøpe noe til, så eneste som funker er noe spiselig, så da har det blitt sjokoladekalender et par ganger
**venter** Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Min kjære får sokker, boksere, trommestikker, kick (lakris), flaxlodd, pepperkakeform (vi skal bake pepperkaker sammen), kinobilletter osv. Mye av dette er ting han hadde trengt/kjøpt uansett, så jeg syntes ikke det gjør noe at de koster litt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Hva med å lage hjemmelagede gavekort - 30 min massasje? Sex? Blowjobs? Eller flax-lodd/lotto? At du lager matpakke til ham alle dagene i desember? Trenger ikke koste så mye - tipper han vil bli glad uansett:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Vet om en som kjøpte en flaske akevitt og tegnet 23 streker på den (som adventslys, bare med flytende....) så fikk han en dram hver dag frem til julaften.... Det ble kjempepopulært.... Akkurat den eneste form for julekalender de fleste menn synes er helt ok å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå