Gå til innhold

babyn10 uker ,ang mating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby på 10 uker får mme og spiser ca halvannen til annenhver time. Han spiser ikke såmye hver gang (fra 30-90 ml hver gang) Hvordan få han til å spise mer og sjeldnere? Han kan jo spise 160 ml i døgnet 6 ganger i følge mme pakken, Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har akkurat d samme "problimet" vi også :P spiser 30 - 130 han her da, så man vet jo liksom ikke helt hvor mye man skal blande hver gang, og blander jeg for lite, så ender det med at han ikke vill ha mere allikevell når jeg har fått ordna mere, også er d kjipt å måtte tømme ut 100ml etter de fleste måltid også :P

Men vi har prøvd å distrahere han med kos/ lek ol når han begynner å vise tegn til at han er sulten, slik at han begynner nå å nærme seg 3t mellom hver gang, bank i bordet for at d ikke skal gå tilbake! :P Så nå spiser han som regel 75ml- 135ml per måltid :) Vi fikk tips av GS å vennte enda litt lenger, men d er ikke så lett når han begynner å skrike :/ så vi tar d heller gradvis, og håper d blir bedre når han blir nermere 4 mnd, når vi kan innføre grøt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...