*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 I går kveld var det skikkelig vondt. Da måtte jeg krype sammen. Det var som en kniv som ble stukket inn i den ene eggstokken!! AU. Kan det være luft der nede? Ellers så har jeg også en del vanlig mageknipe i magen! Andre som sliter med det samme? Det er ikke behagelig i det hele tatt!!
Tante_Esel Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 har ikke veldig mageknip, men tenker kanskje du begynner aa bli litt forstoppet... er det lenge siden du har vaert paa do hehe... du kan ta visiblin, og faa fart paa magen det hjelper paa knipet eller saa kjenner jeg igjen knivene ja... de har vaert voldsomme i natt og paa morgen i natt... men jeg tror egentlig det bare er livmoren som utvider seg litt..
Alvepia *happy mum* Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Jeg gikk flere dager i forrige uke med mageknipe, å klarte ikke å gå på do. Forstoppelse og masse LUFT i magen er IKKE en god kombinasjon... Gikk rundt å feis jeg... hehehe Ellers kjenner jeg bare nå små stikkinger av at livmora jobber med å forstørre seg.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2011 takk for svar begge to Har vært på do,så det er ikke forstoppelse. Så tror det er masse luft som er på gang! Det er noe som skjer der nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå