Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Finnes det noen kaffemaskin der du kan fylle på med vanlig kaffe i en refillkapsel eller hva det nå heter? (at du fyller kapselen selv?) Og i tillegg at du kan lage latte, espresso, etc? Hvilken melkeskummer anbefaler du?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg har en Melitta,den bruker jeg hele bønner i(altså den kverner selv) - nydelig kaffe synes jeg selv,og alle kaffe drikkende gjester jeg har Man kan i tillegg bruke filtermalt om man foretrekker det. Den lager også espresso,latte osv på en veldig overbevisende god måte....men den er dyr,du må nok beregne 5-6 tusen for den så, det er greit å være litt over middels glad i kaffe om man invisterer i den
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde en slik før, kra Krupps. God kaffe, men hjelpes for et mas og klinete ble det også med kaffegrut over alt. Den står på loftet, bor du i nærheten av Oslo kan du få den av meg Her ble det Dolce Gusto.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Okey, såpass ja.. Hvilken melkeskummer anbefaler dere her inne? Vurderer å kjøpe kaffemaskin i julegave til samboeren, men vil jo at den skal lage noe jeg og liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå