Gå til innhold

heia damer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har natten deres vert? Hær har vi hadd en litt urolig natt, pga at lille har trøske (mye,har startet behandling) ligger og svetter og finner ikke roen... sovnet opppå meg fra kl 01 - 03... så jeg har ikke sovet mye :/ sov da i vuggen sin fra 0330-0530... så mating og så urolig søvn til 08.30... Må si at jeg gleder meg til trøsken er borte,... Nå er det sterk kaffe, og prøver og tenke POSETIVT :P gutten min er 2 måneder fredag... :)

Ha en fin dag damer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en tung natt, håper det kommer seg etterhvert som behandlingen skrider frem :)

Her har lillegutt pottetett nese og så sår hals at han bare piper, så nettene her er ikke de beste de heller. Mye våking og gråting, særlig siden han ikke kan sove med smokk nå som han er så tett. I tillegg er jeg også syk, så vi hoster og snufser i kor. Men likevel er han så glad og blid på dagen at jeg kan ikke annet enn å smile selv :) Skjønne gutten, rennende nese og hes stemme, men like god og snill som ellers!

Ha en fin dag du også, prøv å sove litt når lille sover, så du ikke sliter deg helt ut :)

Skrevet

Vi har hatt en fantastisk natt :D

Jenta vår sovnet ca 20.30 sov til 00.30, skreik litt og når jeg skulle ta henne opp og gi henne mat hadde hun sovna igjen:)

Så sov hun til kl.7. fikk mat, også sov vi til 09.45, hærlig :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...