ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 og løs i magen.. akkurat slik jeg var forrige fødsel..(beklager detaljer)! Kjenner meg ikke klar for fødsel ennå.. tror ikke det skjer noe før termin, men trengte en dytt for å tenke litt framover. Skal nok se litt på den berømte bagen i dag, og finne kamera så jeg er praktisk klar for fødsel, selv om det er igjen en bit på det mentale denne gangen også..hehe:) Hvordan forbreder dere dere til fødselen?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg har ikke vært klar i det hele tatt.. har også 28 dager igjen og for to dager siden fikk jeg en tegningsblødning... Da gikk jeg rundt de neste 4 timene og skalv... NÅ er jeg klar =) Så da kan babyen bare komme hvis hn vil =) Var slik med de to første også... sålenge jeg fikk jeg bittelite forvarsel og jeg kunne skjelve det fra meg alene (i fred og ro) så ble jeg på en måte klar for resten =) =)
katrine5 Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Har også 28 dager igjen i dag - til termin. Ser først og fremst frem til å gå ut i permisjon neste uke, og håper virkelig jeg får minst tre gode uker til å forberede meg. Er i god form, men går litt sakte(re) i svingene, spesielt gåturen til/fra jobb.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2011 Stor forskjell å gå gravid med nr 2 syntes jeg. Har liksom ikke fått tenkt på svangerskapet på samme måte. Plutselig så er det 28 dager igjen til termin! Har vasket noen klær etter veslegutten som blir to år nå 27.november og montert seng. Nytt bilsete og vugge er på plass.. men klarer liksom ikke helt å skjønne at vi snart har en baby i huset:) håper han kommer litt før termin.. så min mor kan slappe av igjen. Hun skal komme hvis det skjer noe på natten. Tror hun bekymrer seg mer enn meg...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Jeg er omtrent der jeg også.... Jeg har to fra før og har ikke hatt tid til å kose meg og nyte dette svangerskapet slik som jeg ønsket. Men nå er vi snart i mål og alt er klart, senga kom opp i går, redde den opp (redde opp kurven vi skal bruke i begynnelsen som vi setter i senga)- det siste som måtte gjøres før babyen kommer... Men det er fremdeles litt rart å tenke at vi snart har en baby her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå