gutt på 2, jente i magen Skrevet 10. november 2011 #26 Skrevet 10. november 2011 19 dager igjen her. Formen er ikke noe særlig, er sliten og lei nå. Har vært sofaslave i hele dag. Blødde litt til morgen i dag (usikker på om det var slimproppen eller tegningsblødning), så håper det er et godt tegn på modning hvertfall, og at det skjer noe om ikke kjempelenge:)
*December_Wish* Skrevet 10. november 2011 #27 Skrevet 10. november 2011 35 dager igjen, endelig nesten frisk etter infulensa å muskelstrekk mellom ribbeina, lite søvn om natta med en liten kar på 21 måneder å en enda en liten tass som turner i mammas ribbein om natta å "leker med strikkepinner om dagen"!:-) men ellers bra bra:-)
Lollo83 <3 Skrevet 10. november 2011 #28 Skrevet 10. november 2011 9 dager igjen. Stiv som bare f... i hofter og rygg i dag, men det kan jeg takke meg selv for. Malte barnerommet i går, og det var jo en dagsjobb. I dag har jeg bare satt i sofaen og skravlet med svigerinnen min, så det har jo ikke hjulpet på. Tror jeg må ut og gå meg en tur etter middag og se om det hjelper litt på. Utenom det har jeg det gankse så fint =)
Atterengang Skrevet 10. november 2011 #29 Skrevet 10. november 2011 2 dager igjen idag Akkuratt spist grøt med masse kanel, av ren nysgjerrighet.. Kan det sette i gang noe, er det jo bare å prøve på det
eplejente Skrevet 10. november 2011 #30 Skrevet 10. november 2011 30 dager igjen. Formen er god. Har en veldig problemfri graviditet denne gangen og det takker jeg for.
Dini Skrevet 10. november 2011 #31 Skrevet 10. november 2011 Hehe 86 dager igjen her.. Bekkenløsning, kynnere, kvalme, halsbrann, vond rygg, vann i kroppen og humøret i en jo-jo =) Men en baby gjør det verdt det =) GLEDER MEG!
RusleTrollet Skrevet 10. november 2011 #32 Skrevet 10. november 2011 10 dager til termin, og formen varierer litt fra dag til dag. Hoftene og symfysen er vond/sår og når jeg reiser meg opp, kjennes det ut som hele bekkenet skal eksplodere. Mageskinnet er sprengt og jeg sliter med å få nok oksygen ned i lungene. Men sånn ellers går det greit;)
SNoor Skrevet 10. november 2011 #33 Skrevet 10. november 2011 18 dager igjen, og har magen godt oppi haka føles det som;) snuppa har ingen planer om å bevege seg nedover i bekkenet, men trives oppunder ribbeina mine. Det er litt slitsomt, for jeg får ikke puste godt, og iallefall ikke spise, blir kvalm og uggen ved hvert måltid. Skal prøve modningsakupunktur neste uke, for å se om det kan hjelpe henne nedover i bekkenet. Ser ut som hun tror utgangen er oppover så langt, hi hi:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå