Gå til innhold

Hvor mange dager igjen/overtid?? Formen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 dager igjen her, og formen er uggen:-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 dager igjen her... har vonde kynnere eller maserier eller rier, eller vet ikke hva lenger...hver eneste dag, spesielt på kveldene når jeg setter meg ned. Gjør skikkelig vondt, og kjenner hele underlivet "jobber" på en måte. Tror stadig vekk at nå er det i gang, men så gir de verste smertene når jeg beveger meg, og det er bare de vanlige ubehagelige kynnerne som kommer. Deler av proppen har gått for 4 dager siden... venter utålmodig her..

Skrevet

28 dager igjen og hipp hurra for det...vi holder på med flytting...inn i stort hus og holder på med pakking og nedvasking osv osv for huset her skal selges og det er visning neste uke....tak og vegger skuffer og skap...vi flytter på møbler og kasser og hjelpes så masse rot man har i skuffer og skap...så formen er på topp kan man si...=O) satser på å komme i hus før nurket kommer...må male litt i nyehuset og....

Skrevet

26 dager igjen her, sliten og bekkenløsning, er jeg klar for at snuppa vår skal komme ut <3 men hodet har desverre ikke festa seg enda :(

Skrevet

3.dagen på OVERTID nå, og ikke noe tegn til baby enda :(

Gikk 6 dager over med nr 1, og hadde håpet på å få litt før denne gangen.. men men

Skal til JM i kveld og sette modningsakupunktur og bli strippet. Håper det skjer noe da :)

Formen er helt fin den, men jeg er veldig lei nå..

Lykke til damer :)

Skrevet

10 dager igjen, og formen er finfin! Har vært veldig heldig hele veien :)

Skrevet

28 dager og formen er så som så... Natt til i går sov jeg omtrent ikke noe, men klarte utrolig nok å gå en bitteliten tur + rydde garderoben i yttergangen (det trengtes før en baby kommer)

I dag kjenner jeg mens smertene er enda vondere og kynnerene er ikke bedre og jeg er slapp! Skal bare kjøre gutta på skolen/bhg så er det hjem å sove =)

Ellers er det greit =) Bekkenløsninga er stabil, blir ikke verre, men ikke bedre heller (før etter fødsel)

Skrevet

WOW er det barre jeg som har så mange dager igjen . 61 dager.

Har så inn i granskauen med kynner. Sliter på meg.

Skrevet

6 dager over termin og humøret synker i takt med dagene jeg går over. Fødte på termindatoen sist

Skrevet

40 dager igjen i dag :)

Formen er fin, selv om diverse vondter begynner å merkes godt nå. Gleder meg veeldig til baby gutten vår er kommet ut.

Har to tidligere svangerskap med fødsel til termin, så regner med det blir til termin denne gangen og. Hehe...kommer til å bli sprø om det blir overtid, for det er jeg IKKE innstilt på :)

Lykke til dere som har termin nå snart....vi som kommer bak er ganske misunnelig :)

Skrevet

8 dager igjen. Fødte dagen før termin sist, men prøver mentalt å forberede meg på at det ikke er noen garanti for å slippe overtid denne gangen. Jeg vet imidlertid at jeg blir satt i gang dersom fødselen ikke starter av seg selv senest tre dager etter termin, så det er jo begrenset hvor lenge det er igjen uansett... Men håper jo at fødselen kan få starte naturlig - det er vel best for alle parter :)

Formen er fortsatt bra, og det er jo luksus å ha denne tida hjemme med litt god tid før tredjemann melder sin ankomst!

Skrevet

7 dager igjen, og formen er bedre enn den har vært i det siste. Kanskje ikke et godt tegn, selv om jeg er optimistisk på å slippe masse overtid denne gangen (siden jeg fikk 13 dager "ekstra" sist)... ;) I følge jordmor er ting i hvert fall klart der nede for at baby skal komme ut snart!

Skrevet

Neida, du er ikke helt alene:) 61 dager igjen på meg også:D

Skrevet

17 dager igjen og sliten!!! Sofatjeneste frem til fødsel pga bekkenløsning! Og sover særs dårlig... Så gleder meg til det hele er overstått! =) Lengter etter mobilitet og søvn..

Skrevet

5 dager igjen til termin, og formen er god. Trøtt og sliten, men det er vel bare kroppen som ber meg om å roe ned.... Har fått 13 og 8 dager over termin tidligere så jeg er innstilt på minst en uke denne gangen også. Har overtidstime på sykehuset en uke over termin, men håper jeg slipper å bli satt i gang. Så lenge babyen har det fint inni magen vil jeg heller vent på at det setter i gang av seg selv.

Lykke til alle sammen, og det blir spennende å se når alle føder!

Skrevet

3 dager igjen og formen er på topp!

Har mye energi og styrer på her hjemme.

Men noe tegn på at det blir noe baby i disse dager, det er det ikke. Så jeg må nok smøre meg med tålmodighet.

Skrevet

13 dager igjen til termin i dag. Lei av magen som er i veien når jeg skal sove, allerede utslitt av søvnmangel før baby kommer. Men slik er det på slutten! Prøver glede meg over sparkene i magen, for dette er fjerdemann og siste tilskuddet i familien:-) Lykke til alle sammen!

Skrevet

25 dager igjen her å er sliten og har masse kynnere:) blir deilig og få bebisen it nå:)

Skrevet

31 dager. Formen er super!

Skrevet

Jeg har 4 dager igjen til termin. jeg har hatt 3 cm åpning i 10 dager uten at det har skjedd noe som helst. men det er jo fullmåne i dag, så da får vi se da.....Jeg vil gjerne at ho skal komme ut nå.

Har hatt kynnerer og rier av og på i 14 dager og begynner å bli ganske så sliten. er redd for at jeg skal ende opp med keisersnitt fordi det har gått så lang tid uten at det har skjedd noe og jeg har sovet dårlig og......jaja

Ut må ho jo

Skrevet

16 dager igjen her. Formen er grei men er veldig lei av den store magen nå, spesielt når jeg skal sove og får sterke kynnere. Gleder meg kjempe mye til gutten kommer =)

Skrevet

33 dager igjen her, og formen er generelt ikke på topp og bekkenet håpløst. Kjenner jeg er veldig klar for permisjonen som starter neste helg :-) Har klart å få en forkjølelse som NEKTER å slippe taket også, som vel er på 3. uka nå.... Grrrr

Er det fullmåne i natt?? Fødte 3 uker før ved fullmåne sist gang - og hadde ikke fått noen forvarsler. Jaja - hvis det funker blir det vel uansett neste fullmåne og ikke denne :-)

Skrevet

43 dager igjen! Formen er stort sett bra. Men kjenner jo at jeg har mindre energi nå enn tidligere, føler meg veldig tung og småplager i hytt og pine. Men sånn er det jo bare :) Jobber fortsatt 100%, og er veldig motivert for å klare de siste 3 ukene :) Håper IKKE lillegutt kommer før tida, jeg må prøve å samle krefter før han kommer når jeg først går ut i permisjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...