Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 ...detta är nr 2 och det är faktiskt svårare denna gången tycker jag! Men mitt förslag, jag sover sinnsykt dåligt mellan 04-08 få ligger prinsen och vrir o vänder på sig... Är i koma varje morgon och detta sliter på förhållandet! Någon med erfarenheter av flytt runt denna veckan? Stora syster flytta på eget rum när hon var 2,5 mån
Tessy Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Hvis han sover godt uansett, så ser jeg ikek noe problem i å sove på eget rom. Vår snuppe sov vel hos oss i 3 uker før jeg ble gal av alle lydene! man hører jo ungene på mils avstand så med ungen på annet rom og dørene åpne er det jo ingen problem! Lykke til. Søvn er jo utrolig viktig!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2011 Hallåjs - vill bara tillföra en glatt uppdatering att detta var verkligen lösningen för oss (verkar det som!) 3 nätter på rad har han sovit natten igenom - tjohooo mamma är mycket mer tillfreds när jag får sovit! Inatt sov han från 23 - 07. Herregud det var säkert 7-8 mån jag hade en så hel natt sömn! Får bara hoppas detta håller i sig :0) Tror kanske att varför han vaknat vid 4 tiden och vridd sig har varit för han kännt lukten av mig...så tips till er andra :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå