Gå til innhold

Noen i Drammens området som har termin i mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Jeg flytter til Nedre Eiker 30. mars har kjøpt hus, endelig :D Skal flytte hjem igjen! Jippi! Gullgutten kommer/har termin 08.juni, men det er ikke mange fra våres område i den gruppen, så tenkte jeg kunne slenge meg på her?

• 2 uker senere...

Jeg flytter til Nedre Eiker 30. mars har kjøpt hus, endelig :D Skal flytte hjem igjen! Jippi! Gullgutten kommer/har termin 08.juni, men det er ikke mange fra våres område i den gruppen, så tenkte jeg kunne slenge meg på her?

Jeg bor i øvre eiker :) 25år å venter vårt andre barn(gutt) ul termin 29.mai, mens termin 5.juni:)

Annonse

Så da er vi jo en liten gjeng da :) Det er jo gøy! sikkert mange ting man kan dele her inne :) da er det fint å kunne "bruke" oss :) hadde jo vært gøy å fått til et møte før herlighetene kommer :) Da er det jo også lettere å treffes når de har kommet og. Har flere venninner som skal få i år og men det er jo gøy å lære å kjenne nye mennesker! Syns jeg ihvertfall ;) Noen som ønsker å henge seg på?

Etter påske en gang går det jo kanskje ann å få til noe?

Ja. vi har jo en så fin by og! Kan jo møtes på Bragernes, ta en softice eller noe. Blir jo såå sugen på sommerlige ting når det er så fint vær som det er i dag! Synd jeg ikke får gått så mye ut i dag da :P driver å pakker ned Oslo livet, og klargjør den lille leiligheten her for nye beboere :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...