Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 vi har et vennepar som er så dårlig på å svare! jeg sendte mld om noe med julegaver for snart 4 uker siden. har sendt mld til både han og henne 3 ganger nå, men får ikke svar. når mannen min har ringt får han til svar av kameraten sin at hun skal svare på mld min.hvor vanskelig kan det være å svare på spørsmålet om vi kan droppe julegaver i år, og heller gi til bursdagene? og spørsmålet om hva jenten deres ønsker seg til bursdag? (som er om 1 uke, og gaven skal sendes)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 og ja, jeg vet jeg kan ringe henne, men dette er ikke naturlig ¨å gjøre da dette er samboer til min manns kamerat.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Da sender du bare en sms om at dere dropper julegave til de voksne og så finner du noe til ungen selv. Verre er det ikke. Hvorfor skulle de bestemme om dere skal fortsette å kjøpe gave eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 ville jo at de skulle være enig da... sånn at ikke de kjøper julegaver, og vi ikke har kjøpt.... men det blir bare bursdagsgave fra oss... og bare til barna. hvis de kan svare på hva ungen ønsker seg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå