Tingenes Herre Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jaja, vi pupper jo litt fortsatt sånn nå og da. Nå er julebordsesongen snart over oss, og kjolene krever brune armer! Er det greit å smøre seg inn selv om man ammer? Kjenner jeg er skeptisk, men har ikke lyst til å ta sol...(livredd for å få rynker!)
kinaputten Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 ikke smør puppene da smaker sikkert ikke så godt, hehe. Det burde ikke være noen fare for å bruke selvbruner når man ammer. De aktive stoffene som gjør oss brune reagerer med de døde hudcellene, så det er ikke sånn at det trekker langt inn i huden. Men jeg er ingen lege, så jeg kan bare si hva jeg tror Og det er jo ikke sånn at du kommer til å smøre deg hver dag i månedsvis mens du ammer. Nei smør i vei mener jeg, men artig å høre om andre vet noe mere. Da jeg var gravid holdt jeg opp med å spraye folk forresten Så ville fremdels unngått å bruke spraykabinett når man ammer siden man da puster det inn.
Tingenes Herre Skrevet 13. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2011 Hehe, skal ikke smøre puppene. Kan ikke risikere at lillegull blir oransje rundt munnen! Er vanligvis veldig forsiktig med hva jeg kliner på huden...men nå tror jeg forfengeligheten overvinner meg. Tenkte å bare smøre armene, siden jeg sminker ansikt og bryst brunt uansett. Skal ha strømpebukse på meg. satser på at det går greit, ammer jo max 2 gng pr døgn.
Mamma i lykkerus Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg smurte meg inn fredag og var på julebord lørdag. Ikke noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå