Gå til innhold

Føler meg dritt!!!!

Anbefalte innlegg

Må bare få det ut....føler meg skikkelig dritt om dagen. Jeg er 10+6, og buksene begynner å stramme rundt magen...Bare meg, eller er det flere der ute?kan ikke noe for det, men det gjør at jeg føler meg tjukk, fæl og ekkel...har alltid hatt helt flat mage, så dette er vanskelig....

Klagete innlegg...men....bare måtte få det ut....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143769021-f%C3%B8ler-meg-dritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er veldig normalt.. er en "fæl" periode da man ikke ser gravid ut men føler seg egentlig bare tjukk.

det vil endre seg når magen er såpass stor at man begynner å gå med mamma bukse..

bare å nyt det før magen tar overhånd er mitt råd :)

Føler meg også skikkelig dvask!! Magen er bare slapp i stedet for stram som den bruker. Ser egentlig bare ut som jeg har spist litt for mye og glemt å trene i det siste, usj. I tillegg til at uren hud har meldt sin ankomst. Gjør ikke akkurat følelsen noe bedre! Gleder meg stort til magen vokser ordentlig <3

Kjenner meg så igjen i innlegget ditt! Føler meg skikkelig feit, men vet jeg ikke er det visst du skjønner... Har ikke fått noe mage enda, takk og lov! men det er vel ikke vanlig heller i uke 8;) Buksene strammer ikke enda, men ikke f.... om jeg tørr å gå på vekta, føles ut som jeg har gått opp 5 kg!

Og fett hår+kviser!! Føler meg skikkelig ufresh, liker ikke dette her.... Gler meg til Juni allerede, og det for da får jeg kroppen min tilbake:)

Magen har kommet her også. Buler langt over buksekantene og har måttet kassere flere av buksene mine. er 10+5 idag. Er vanligvis ganske så flat og er naturlig smal. Men jeg ser på vektøkningen som noe positivt :) Vil jo ikke legge på meg alt for mye, for det skal jo av, men foreløpig er det jo et tegn på det som skjer der inne. Man skal jo vokse litt. Er det så ekkelt med noen ekstra kilo da?

Jeg føler meg virkelig som et dass..... Har slanket meg 25 kilo og det å skulle begynne å ha trange bukser igjen føles helt for jævlig..... Er 9 uker på lørdag og syns det er altfor tidlig med mamma bukser.....

Huff... Men det er vist vanlig å ha en slik down periode før det virkelig vises at man er gravid..... Kunne ikke huske jeg hadde det sist....

Er ikke det at det er så mange kilo opp, men kroppen er rar....

Hehe egentlig litt godt å få det ut:-)

Annonse

Har ennå ikke fått noe mage...men føler at det skjer ting...Magen som vanligvis er flat og stram, har blitt litt dvask.....usj....vet at jeg skal glede meg over graviditeten, men vanskelig når man føler seg så dritt, og magen ikke har kommet....har ennå ikke sagt noe på jobben, men tror det er på tide...plutselig kommer magen:)Flere som føler de må holde inn magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...