Hegemor_78 Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Prøvd i 3 år på naturlig måte, og fått bekreftet at samboern har dårlige svømmere, hatt et ferskforsøk i våres som ikke gikk bra, og har i dag begynt på spray igjen. Skal ha mensen om en uke, men i morges hadde jeg rosa utflod og nå ikveld kjenner jeg stikninger.. - er vel ikke mulig at jeg kan ha blitt gravid akkurat denne måneden vel????? Hva skjer isåfall når jeg nå går på spray i to uker før kontroll? Jeg orker helst ikke å ta helt stilling til det, jeg måtte avbryte forrige gang pga en idiotisk kul i brystet som satte hele verden på hodet for meg. Og ikke misforstå meg, jeg vil selvfølgelig gjerne være gravid... Det er muligens bare sprayen som setter igang stikninger, synes bare det minte om noe jeg har kjent før - jeg har ei jente på snart 6. Kom til på naturlig måte, svømmerne virket den gangen, lang historie...
TanteTroll Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Hei! Jeg mener jeg har hørt at sprayen ikke er farlig for fosteret. Da ville vi vel også fått beskjed om å bruke prevensjon fram mot spraystart, for de fleste begynner vel med spray på dag 21 og da etter eggløsning? Lykke til! Er du fortsatt hos Aleris? Jeg skal ringe inn mens dit i morgen, og så blir det forhåpentligvis fryseforsøk i november:-)
dincene Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg også har forstått at sprøytene skal man ikke ta om man er gravid. Derfor tar man en test før man starter på dem.
Hegemor_78 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2011 Ok, takk for beroligende svar. Jeg antar at dette er nok en bekymring som jeg erfarer at er helt ubegrunnet, og at stikningene kommer av sprayen. Jeg får nevne det når jeg skal på kontroll om to uker, men da har jeg sannsynligvis hatt mensen i mellomtiden, så jeg finner det vel uansett ut før sprøytestart. Så du er her fortsatt du også, Rugekassa (koselig å se deg, men jeg hadde jo helst håpet på å ikke treffe noen "kjente" her nå). Håper det går bra med deg denne gangen! Jeg har hatt en lengre pause enn det som var planlagt, så dette blir "bare" mitt 2.forsøk. Første kontroll 23.nov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå