Diamanten Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 10 dager over forventet mens, 2negative graviditetstester... kan jeg være gravid for det?? føler meg sliten og slapp, hadde en liten blødning med brunt blod, trodde mensen skulle komme men det gjorde den ikke, ubehaglig i ene eggstokken. noen som har opplevd det samme? takk for svar hilsen meg...
Tessy Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Hm, du kan jo være en av de som får seng utslag på tester pga lave HcG verdier... Har du tilvanlig stabile sykluser eller kan det være vanlig for deg? Jeg vilel nok uansett tatt en blodprøve hos legen tror jeg..er jo veldig slitsomt å gå sånn og vente og ikke vite! Håper det er en god nyhet i vente snart!!
Diamanten Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg har til vanlig stabile sykluser. Har hoppet over en mens tidligere uten at jeg var gravid. Men nå har jeg vært på ferie og fikk diare i mange dager mens jeg var på ferie. har gått på yasminelle hele tiden. hadde samleie der nede uten ekstra beskyttelse. Har en gutt fra før og når jeg var gravid med han viste det positivt med en gang...så er veldig usikker. takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå