Gå til innhold

fikk den beste kommentaren idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobber på ett senter jeg, å i den ene butikken var det ei som sa i dag: Du? åssen skal du klare å gå å ikke rulle når termindagen din kommer? du er jo så stor allerede....

er 14+4 i dag og synes selv magen kom fort. ( er jo litt større en normale folk altså) men det var jo bare dagens kommentar! hahaha....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe :)

Her synes ikke magen enda, og det er ikke så mange som vet at jeg er gravid heller. Jeg er 15+1 i dag :) Nå er har jeg kommet så langt at det nesten er litt gøy å ikke si noe og se om folk legger merke til det :)

Skrevet

mange som kikker, men sier ikke noe! haha er skikkelig festlig. men foreldrene til en kollega av meg i en annen butikk i en annen by hadde sagt til kolleagen min: så hyggelig at de skal ha en liten en til... *ler* så er tydelig at det synes!

Selv synes jeg magen er mye høyere denne gangen!

Skrevet

Makan t frekkhet.. e jo ikkje ant å gjøre enn å le, men folk tror tydeligvis at gravide e allemannseie og at de kan si og gjøre ka de vil...

Gjest Hippo ღ
Skrevet

hehe, jeg sa ikke noe på jobb (utenom til sjefen). Og hadde det veldig morro med å se på alle som fulgte med magen min ;) Helt til de omsider turte å si noe ;) hehe

Skrevet

hehe, ja vet godt hvordan det er å få stor mage kjapt. er i uke 21 nå, men har vel siden uke 12 fått spm om jeg er sikker på at det bare er en der inne :) Fascinerende hvor stor forskjell det er på magene våre. To av mine koleger er gravide, men de klarte skjule det helt til uke 20! Mens jeg går og strutter og vagger i uke 20 :) (vi er alle 3 normalvektige....)

Så bra at du klarer å le til slike kommentarer, synes selv også det bare er morsomt. man skjønner jo at det er gravid magen som kommenteres, tar det overhodet ikke personlig. Men er kanskje lettere le av det når man ikke er overvektig til vanlig. Synes det er gøy at folk er engasjert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...