Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tviler på at du kan gjøre det hjemme!

Det finnes tester som man kan bruke til blod, men da er det separert, og man bruker bare serum. Da må du ta blodprøve av deg selv, og sentrifugere det, så det er vel nesten umulig.... Denne testen ville bare vist pos eller neg, slik som med urin. Og de gir ikke svar noe særlig før enn det man får i urin, så det ville vært liten vits.

Hvis du skal måle hcg-nivåer, må prøven sendes til et laboratorium ;-)

Heh. .definitivt ikke verdt det da. ;)

Jeg venter på at hcg skal forsvinne ut av blodet etter en MA, og tester med sensitive strimmeltester. Det får holde, de registrerer jo over 10 MiU. Litt trist å ønske at strekene skal forsvinne, men det er jo for å se framover og komme seg videre.

Hei Lynet! Så leit at du har mista. Håpar kroppen snart kjem i gjenge igjen. Eg har nylig fått orden på syklusen min, og eg gjekk til fotsoneterapi og prøvde å unngå sukker. Anbefaler!

du eg lurer på: dei billigstrimlane du snakker om. Er du sikker på at det 10 miu og ikkje 25? Første gong eg hører nokon sei noko om 10. Lurer veldig på dette...

Hei Lilla!

Takk for det :)

Det er nesten skremmende hvordan ting har rettet seg opp igjen: Før jeg ble gravid testet jeg til vanlig positivt på fredager i 28 dagers syklus.

Denne gangen testet jeg positivt på eggløsningtest etter 11 dager. (torsdag), dagen før jeg ville testet positivt før jeg ble gravid.

Det er imidlertid rester av hcg i blodet enda, jeg har en svaaak svak ekstra strek på graviditetstest. Så det kan jo være at EL-testen lyver litt. Men clearblue fulgte etter i går så..

Jeg spiser lite sukker i utg pkt (prøver iallefall) da jeg reagerer så sterkt på det; kløe i huden, eksem, nervøsitet, overaktiv, soppinfeksjon.. huff.. Raffinade er ikke bra for oss..

Ja, jeg er sikker på at det er 10 MiU. 25 MiU er standard i vanlige grav.tester tror jeg?

Jeg kjøper dem på e-bay av et britisk firma, de samme testene brukes av br. helsevesen for å vise tidlig graviditet. Strimmeltester finnes med både 25 og 10 MiU. Testene er FDA-godkjente.

eBAY-ID: FERTILITYPLAN

Hjemmeside nettbutikk: www.homehealth-uk.com

Det skal visst være billigere på hjemmesiden, men de er ikke dyre i utg pkt. De leverer punktlig og raskt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...