Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg og min samboer prøver å bli gravide. Dette er første forsøk etter at jeg tok ut p-staven i august. Hadde EL for ca 9 dager siden. To dager etter EL fikk jeg en stikkende/boblende følelse i magen. Har lest at det kan være vanlig å få menssmerter i forbindelse med EL, men skal dette vare i 9 dager? Har i tillegg aldri hatt menssmerter, så vet ikke om det er dette jeg kjenner. De to siste dagene har jeg hatt veldig vondt nederst i korsryggen. Nå ligger jeg i fosterstilling i senga med varmeflaske må ryggen og feller en tåre i ren selvmedlidenhet;) Tok en test som var negativ i dag, men det er vel litt tidlig uansett. Hva tror dere? Er jeg gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Vi er i samme båt :) jeg hadde eggløsning for 9 dager siden og vi prøver også å bli gravide. Jeg har lignende smerter, og det er jo tegn på at det skjer noe inni der!

Tok test i dag tidlig som viste et rungende klart NEGATIV..

Det var godt å se at det var en til her inne som ikke testet positivt så fort ;) Jeg har regnet ut at hvis Spiren sitter, har jeg termin 24.Juli - Hva med deg?

Krysser fingene for oss begge to :D

Skrevet

Dag 9 kan nok være litt tidlig. Jeg testet negativt på dag 10 og positivt på dag 12. Lykke til!

Skrevet

Hei igjen! Tusen takk for svar dere to:) Veldig godt å høre at det er flere enn meg som har det sånn... Kanskje det er en liten hemmelighet i magen likevel da. Begynte jo å bekymre meg for alt mulig annet som vanlig:)

Jeg har tenkt å ta en ny test på lørdag morgen. Har regnet ut at termin vil bli ca 27 juli. Er det din første? Dette er så spennende!!!!:)

Skrevet

Jeg hadde kun stikkende smerter nederst i magen rundt dag 9 dpo. (festesmerter) Testet da negativt. Testet positivt 12 dpo.

Vil ikke være negativ her, men det kan kanskje høres ut som du har menssmerter, noe som ikke er så rart dersom du har tatt ut spiralen og kroppen har fått begynne å fungere normalt igjen... Høres i allefall mer ut som mine menssmerter, og ikke de murringene jeg har hatt til tider etter jeg ble gravid. Men vi er forskjellige her også. Er nok ingen som kan svare deg sikkert før du nærmer deg IKM og får testet mer ;)

Lykke til!!! :):):)

Skrevet

Her blir ingenting tolket negativt, er bare veldig glad for å få svar:) Er meget mulig det er menssmerter, men syns de kom veldig tidlig isåfall.. Grunnen til at jeg skrev det innlegget her, er at jeg ble ganske redd siden jeg ikke har kjent sånne smerter før. Er heldigvis bedre i dag, utenom litt kvalme og svake smerter i korsryggen. Velger å krysse fingrene:)

Skrevet

Hei igjen:) Woho dette er spennende ja!!

Dette er min andre , men hans første :) Jeg fikk en jente da jeg var 18, hun er nå 5 år (det er visst farsdag på søndag, så jeg har tenkt til å teste meg igjen i helgen og FORHÅPENTLIGVIS komme med en liten pappapresang) ;)

Lykke til Eljis83 :D

Skrevet

Kryss i vei! Det kan være hva som helst ;);) Men er nok helt sikkert ikke noe farlig :)

Skrevet

Jeg syns dette høres veldig spennende ut:) Jeg fikk menssmerter tre dager etter eggløsning, som varte fram til positiv test på dag 14:-)

Jeg testet først negativt på dag 9 og dag 11, men på dag 14 (dagen for ikm) testet jeg positivt:-) og jeg er fortsatt veldig gravid(20 uker i dag) :)

Skrevet

ååh, så godt å høre! I dag er jeg veldig kvalm.... Trodde aldri jeg skulle si at jeg var glad for å være kvalm, men det kan jo være et tegn på noe poitivt. Så jeg er hoppende glad:) Blir spennende med test i morgen:)

Skrevet

Lykke til med testing i morgen! Jeg gleder meg til å høre fra deg igjen!

Jeg tenkte å teste på søndag ( Hvis jeg klarer å holde meg hele helgen da)..

Skrevet

Ikke gravid:( snufs... men det er jo bare første forsøk, så er vel egentlig ikke lov å være skuffet... Men da skjønner jeg ikke den kvalmen og manglende matlysten + mensmurringer...Jaja, det kommer nye sjanser:) Brukte en CB digitaltest som kunne brukes 4 dager før IKM . IKM er på mandag...

Lykke til Fuglemamma! Spent på å høre om det blir en spesiell farsdag for dere;)

Skrevet

Hei Ejlis83!

Ser ut som jeg har en tvillingsøster ute landet et sted! Dette er også første gang vi prøver, jeg har også hatt de samme symptomene, jeg har også IKM på mandag og jeg har også Kjøpt CB test som kan brukes 4 dager før..

Men hvis du leser på pakken står det at det er kun 53% av kvinnene fikk positivt svar ved testing 4 dager før, 74 % 3 dager før, og 84% 1 dag før.

Jeg testet negativ DAGEN ETTER IKM med datteren min.. Så du skal aldri si aldri ;)

Jeg har vært i butikken idag og kjøpt en bok pg graviditetstesten ligger klar i skapet til i morgen tidlig.. Skal holde deg oppdatert!

God klem

Skrevet

Åååå, du kan å få opp humøret mitt! Kanskje det er et bittelite håpe likevel da:) Samboeren min mener ihvertfall at det er noe alvorlig galt når jeg ikke har lyst på sjokolade, hihi:)

Jobber med små babyer til daglig, så er sikkert ekstra babysyk pga det. Så når vi først har satt igang, er det vanskelig å tenke på noe annet. Blir spennende å se hva som skjer neste uke ihvertfall. Blir ikke noe mer testing på en stund ihvertfall. De testene koster jo en formue!! Du må fortelle hvordan det går i morgen!

STOR klem og masse lykke til:)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde ogsaa mensmurringer fra dagen jeg hadde EL. Hadde i tillegg vondt i brystene. Dette varte i ca 10 dager og jeg tok en CB-test som man kunne teste 4 dager f*r forventet mens. Den var negativ. Dette var en torsdag og jeg skulle ha mensturasjon paa mandag. Gikk dermed og ventet, men den kom ikke. Hadde menssmerter, saa tenkte hele tiden naa kommer den. Men paa torsdag igjen tok jeg ny test og den var positiv! Jeg og samboeren min har pr*vd i 5-6 aar og naa endelig gikk det jeg ikke trodde var mulig. Er naa i uke 6. Veldig spennende!

Krysser fingrene for deg ogsaa.. :) Lykke til!!

Skrevet

Så fantastisk å høre!! Gratulerer så masse! Det må være en helt utrolig følelse å få en positiv test etter så mange år. Ønsker deg all mulig lykke fremover, og tusen takk for oppmuntrende ord:)

Skrevet

Tusen takk! Ja, det er veldig spesielt :) Maatte ta 4 tester for aa tro paa det.. Tror det egentlig ikke helt enda... :)

Blir spennende med deg da! Lykke til!!!

Skrevet

Testen var svak svak svak positiv! Jeg har baby i magen:D

oooh litt skummelt også :)

ja de er dyre, men kjøp heller de billigste - åltså ikke CB digital men en 2pack av ett eller annet slag.. Jeg har erfart at andre tester er minst like bra- og oftere gir et tydeligere resultat. Men det var bare CB å få kjøpt på det apoteket jeg var på..

Krysser finge og tær for deg- hadde vært så gøy å følge hverandre:)

stor klem til deg:)

Skrevet

Gratulerer:)))) Så utrolig artig for dere! JA, får håpe det går i boks for oss også, så ender vi kanskje på barsel sammen;)

Stor klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...