Gå til innhold

Glad for lakris-tips!

Anbefalte innlegg

Gjest Klaraklar
Skrevet

Takk til dere som har lagt ut tips i forumet her om lakris som middel mot kvalme! :)

Nå sitter jeg på kontoret og tygger lakris og har det endelig veldig fint. Jobben har nå blitt mitt kvalme-frikvarter, og jeg gruer meg til å hente 4-åringen i bhg og dra hjem, for med en gang jeg begynner å bevege meg i "mamma-takt" så kommer kvalmen og tungpusten, uavhengig av om jeg gomler lakris eller ikke. Ay! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere fortelle at lakrishjelper mot svangerskapskvalme, dessverre fynker ikke dette på meg, jeg har prøvd.

Bare vær forsiktig med å spise masse av dette, siden dette r på "fy"lista for gravide.

Men en må få lov å unne seg litt.

Skrevet

Jeg har lest utrolig mye på hva man skal holde seg unna når man er gravid men har ikke lest noe om lakris

Gjest Klaraklar
Skrevet

For min del tror jeg heller at jeg står i fare for å ha for lavt blodtrykk, så jeg tror ikke litt lakris-nødhjelp gjør noen skade her. :)

Skrevet

Jeg har lagt ut tips om det :-) Fikk det nemlig delt ut av crewet på danskebåten en tur det var helt sykt uvær, med forklaringen om at det var rimeligere for dem å dele ut lakris (salte pingviner!) enn å rense tepper for oppkast! Jeg spiste lakris til den store gullmedaljen med nr 1 :-)

Skrevet

Aaaaahh, LAKRIS! :-)

Jeg spiser også MYE lakris både mot kvalme og det at jeg bare MÅÅÅ ha det!

Det går i alle typer lakris, men favorittene er salt lakris. Dunder salt og tyrkisk pepper er noe jeg må spise hver dag.

Lysten på lakris har jeg hatt i alle mine svangerskap. Merkelig det der! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...