Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Dette blir min første jul med mitt første barn, og stolt som jeg er vil jeg gjerne dele henne med familie og venner. Jeg vet at flere synes det er unødvendig og bortkastet å sende ut slike kort, men minst like mange synes det er veldig koselig! Jeg har flere kort hengende, synes det er veldig søtt! Sender dere ut slike kort? Lager dere selv eller bestiller dere?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Selvsagt må du sende ut julekort med ditt første barn.. husker jeg synes det var veldig stas;) Vi gjør litt forskjellig, enten bestiller vi kort med bilde på eller så skriver jeg et "julebrev" med både tekst og bilder. Kommer litt an på hvor mange store begivenheter det har vært det året.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Selvfølgelig sender vi julekort med bilde av barna, kjempekoselig det! Setter stor pris på de jeg får fra familie og venner også
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Ja sender julekort med bilde av ungene. I fjor sendte vi ikke til alle tantene og onklene og det fikk vi høre så i år må vi sende til alle igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Det gjør vi, også! Syns det blir mer personlig enn et kjøpekort, og mindre arbeid enn å lage selv.. I år skal vi trykke opp en julete barnetegning sammen med bildet av "kunstneren" selv, tenkte det var litt morsomt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Vi har valgt å bestille slike fra vistaprint. De har gratistilbud nå. 10 første kort gratis, eller andre ting gratis. Sjekk det ut. Du betaler rundt en hundrings i frakt og ekspesisjonsgebyr da.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Nei, det gjør vi ikke. Jeg skriver en god del julekort, men da vanlige kjøpekort. Det er sjelden jeg synes sjeldent bilder er fine. Helt greit å få, men jeg liker bedre tradisjonelle kjøpekort. De ender uansett i søpla etter jul.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Nei vi gjør ikke det men at andre gjør det er helt greit for meg. Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir sure hvis de ikke får? Nå er det sånn i vår familie at vi ikke har noen tradisjon for å sende ut takkekort annet enn ved konfirmasjon og bryllup - gaver vi har fått når barna ble født, døpt og bursdager takker vi for med en gang - eller tar en telefon senere. Jeg respekterer at andre sender kort for alt, hvorfor er det da så vanskelig å akseptere at jeg ikke gjør det?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Her blir det julekort i år også Har hatt fotografering av de tre eldste barna i dag (søstern min er fotograf). Minstemann er mangen.. så satser på han rekker ut i god tid så jeg rekker å bestille kort:) Syntes det er koselig å "vise" frem barna:) Dette blir tredje julen nå. Startet med julekort da jeg fikk mitt første barn. Han blir 2 nå i november. Samboer har to barn fra tidligere forhold, og alle er selvfølgelig med på kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå