Gå til innhold

eg er 7+5 i dag, men lurer på når eg kan forvente og høre hjertelyden.. eg er 4 gangs gravid,

Anbefalte innlegg

Skrevet

men tok da abort med 1 i uke 12.. føler allerede at livmore er på vei opp, men usikker.. mener å huske at eg kunne høre hjerteslagene i uke 14 sist... tid fekk du høre det, enten hos legen eller hjemme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg skulle bestille time til første kontroll hos legen ville hun jeg skulle vente til uke 13 dersom jeg hadde lyst til å høre hjertelyden...så da er det kanskje uke 13 som er grensa? :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg hadde første time hos jordmor omkring uke 14, og hørte tydelige hjerteslag da.

Skrevet

Hørte min allerede i uke 6, (innvendig UL pga blødninger). Utvendig så prøvde legen min det i uke 12, med forbehold om at vi kanskje ikke kunne finne den om livmora lå litt langt nede ennå. Etter litt leting så fant vi hjertelyde klart og tydelig. Tror det variere litt fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap, så viktig å ikke bli redd om man ikke finner den tidlig. Har kjøpt en Anglesound, og med den fant jeg ikke hjerte før i uke 13. Har to barn fra før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...