Alvepia *happy mum* Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Legen min ringte riksen å snakket med dem ang hCG verdien min og hvor mange dager ut i svangerskapet jeg var... Da fortalte legen meg det at man regner første sprøyte dag som dag 1. å når jeg da teller på kalender er jeg 5+4 i dag!!! Noen andre som har vært borti dette?
Tante_Esel Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 trodde man skulle regne 2 uker før insett jeg... for meg med fryseforsøk, saa kan jeg jo ikke regne ut fra dagen jeg startet med sprøyter for har ikke tatt noen er 4.0 i dag jeg hvor langt er du paa vei om du regner fra insett da
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg har regnet fra befruktningen, å skulle etter der være 4+5 i dag.
Tante_Esel Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 oi saa stor forskjell da... hva tar du utgangspunkt i da... naar legen sier sann
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2011 Tror jeg følger legen frem til jeg har vært på UL. Det er jo tross alt snakk om ei UKE i forskjell egentlig, men samtidig har jeg min beregnelse i bakhode også.
Alvepia *happy mum* Skrevet 9. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2011 Men i følge Barnimagen sin kalkulator på min side er jeg i min 5 svangerskaps uke, å det har jeg liksom aldri skjønt å da har jeg lagt i tremin utfra min beregning!
2,5barn+1engel Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Jeg har hatt 2 svangerskap ved hjelp av IVF, og begge ble regnet ut fra første dag av siste mens. Altså ca 2 uker før innsetting.. Og da jeg har kommet på ordinær ul så har teminen vært et par dager forskjell..
Tante_Esel Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 jeg er ogsaa inne i min 5.svangeskapsuke, men jeg er fullgaatte 4 uker av svangerskapet... saa med en gang du er 5 uker paa vei, saa er du fullgaatte 5 uker, men i din 6. uke ... skjønner du ogsaa sier de at det er mamma sine uker, og emrbyoet sine uker... embryo/baby er 2 uker "yngre" enn dine uker... jaja.. ikke saa lett aa forklare men... blir spennende aa se hva de sier paa UL er jo tross alt den som teller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå