popstar Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hei, Startet min uke 35 i dag. Johoooo, nå er jeg vel offisielt høygravid. Mine plager er enormt nedpress, stikninger i underlivet SAMT i blæra. Noen ganger så føles det som om noen stikker oppi urinrøret!!! Får også veldig fort vondt i ryggen, pluss at jeg blir dritsliten av å sette på en vask?? Noen ganger så føles det faktisk ut som om ungen skal dette ut.....så mye presser det på! Jeg er førstegangs og opplever alt dette for første gang.....noen andre i uke 35 her?
Isabelita<3 Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Er 34+2, så da er jeg vel i uke 35.. eller?? Er ikke sikker på om jeg har forstått dette helt enda.. hehe Men har akkurat de samme stikkingene i underlivet som du snakker om, stikker i blæra og litt overalt. Og det presser litt, kanskje ikke så mye som du har det.. Merker det godt når jeg går. Er også førstegangs
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg er 35+6. Har det helt likt deg. Hodet var festet langt nede i bekkenet ved sist kontroll;)
M.I.A Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg er 34+5, så er vel i uke 35 da... Jenta har ligget med hodet ned siden uke 30, men hodet er ennå ikke festet.. Kjenner det godt i underlivet/blæra jeg også, avogtil kjennes det ut som hun spinner rundt med hodet nedi der.. Er også oppe på do en gang i timen hver natt, så begynner å bli klar for å få henne ut snart...
andreita med 2 prinsesser Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Hei,jeg er 35 + 0 i dag sa egentlig er vel det i uke 36, vet ikke helt Mye nedpress her ogsa, bevegelsene til babyen er mye roligere, har vel ikke sä mye plass lenger vil jeg tro Sliten, sover darlig pa nettene, har en prinsesse pa snart seks ar som krever sitt ogsa pluss husarbeid, sa er helt gaen pa kveldene Men gleder meg noe helt utrolig til hun kommer vi har ventet lenge pa henne
popstar Skrevet 10. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2011 Jeg hørtes litt vel survete ut på innlegget, men jeg er overlykkelig:) Vi har brukt tre år for å få til lillegull, og han er ett resultat av icsi. Men når det er sagt har jeg hatt ett tøfft svangerskap med intens kvalme til uke 20, etterfulgt av bekkenløsning og astma som har blitt 100 ganger verre. Har hostet og kastet opp slim siden slutten av juli, så jeg er ganske sliten.SAMT at jeg har jobbet med en intens 3 kl på skole. Så jeg er ganske så stolt av meg selv, er ikke den som legger meg ned og griner;) Når det er sagt så har jeg min siste arbeidsdag i morgen, og går ut i permisjon da. Går egentlig ut 2. desember, men nå går det rett og slet ikke lenger. Gleder meg til om 2 uker, for da er det vel første søndag i advent? Da blir det opp med julegardiner, adventstaker o.l....og da, ja da nærmer det seg:))))) Åh, hellige jul og lykke:)))
*Miss Flua* Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Jeg tror vi har samme termindato, popstar. Lille julaften?! Jeg venter også en liten gutt! Jeg har vært i veldig god form igrunn, har hatt en del småplager underveis men ingenting heftig. Så jeg er i full jobb enda, og går ut i permisjon 2.desember Jeg gleder meg og veeeldig til å pynte til jul!! Det er så koos, og da nærmer vi oss ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå