ninairen Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hei! Lurer litt på ammeinlegg. Jeg bruker Libero sine, men føler at de kanskje er litt små? Sånn om natta liksom, når en ikke ligger i ro, føler jeg at de sklir litt, og da lekker jeg jo på t-skjorta. Noen som vet om ammeinlegg som er litt større? Og dekker litt mer av brystet? Håper på svar:)
Cruella De Vil Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Hei, jeg var veldig fornøyd med Medela sine ammeinnlegg. Jeg husker ikke helt hvor store Libero sine er, men jeg tror Medela sine er større? Og Medela sine holder best, er min erfaring, i starten lakk jeg gjennom f.eks. Natusan sine ammeinnlegg, mens Medela sine holdt seg tørre.
Maitrollet Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg syns chicco sine er helt geniale, mye tynnere enn Libero og sugeevnen er fantastisk. Det at de er tynnere gjør at de ikke syns så godt i gjennom topper og gensere også. Vet ikke om de er så mye større, men syns de former seg bedre etter brystet. Men hvis du liker Libero og problemet er at de flytter seg går det vel an å ta av teipen og feste fast hvis det hjelper noe, kanskje.
ninairen Skrevet 9. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2011 okei, hvor kan de kjøpes henn? Er ikke bare det, synes ikke de har så bra sugeevne heller..
Gjest Mentha Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Signerer Maitrollet, chicco sine er helt fantastiske. Det eneste innlegget jeg har vært borti som ikke blir søkkvått etter en natt i sengen
Valiana Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 De første tre-fire månedene lakk jeg MYE, spesielt på natten, og da fungerte ikke libero for meg i det hele tatt. Jeg brukte da Thermobaby som jeg kjøpte på Barnas Hus. Det var helt andre greier, nesten dobbelt så store, tynnere og med en fantastisk sugeevne! De er ganske dyre, men var iallefall verdt det for meg. Tror kanskje de kan ligne en del på Chicco? Nå har endelig produksjonen stabilisert seg og lekker nesten ikke, så nå bruker jeg Coop änglamark. Disse kjøpte jeg da lillemor var nyfødt, og var da helt ubrukelige. Men funker godt nå som det bare kommer noen dråper her og der :-)
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg kjøper 6-pakk av Chicco sine på kidsandcare.no (du kan også kjøpe en og en pakning).
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Jeg anbefaler ullinlegg. De er større enn Libero sine ammeinnlegg.
ninairen Skrevet 9. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2011 Ok Tusen takk for alle svar:) Må nok bestille gjennom internett, for barnas hus er mange timer her i fra... hehe
Miss 84 Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Jeg bruker medela sine, g er fornøyd med de, de har en passform som gjør at de ikke lekker så mye. I starten da jeg lakk mye hadde jeg også tykke ullinlegg om natten innenfor engangsinnleggene. Om dagen bruker jeg tynne ullinlegg innenfor for å hindre brystbetennelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå