Briskeby Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Er 13+1 i dag og føler jeg har fått livet mitt tilbake! Kvalmen er borte,jeg svimer ikke av lenger,jeg klarer å gå på trening,magen ser ikke gravid ut lenger(!),kvisene er borte og jeg sovner ikke stående:-) Eneste problemet er at da begynner jeg selvfølgelig å bekymre meg for at noe er galt;-) Bra jeg skal på UL om 1,5 time! Håper å komme litt tilbake på BIM nå som formen er bedre...selv PC-bruk har gjort meg kvalm....
thessi og lillemor Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Høres bra ut! Gleder meg til å flytte inn hit om to dager :-) Har fått enormt mye kviser så hadde vært fint om det roet seg snart.. Var på første ul på mandag og det var så deilig å få sett den lille knerten! Har liksom lurt på om det i det hele tatt var noen der inne. Gikk det bra på UL?
Briskeby Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2011 UL gikk strålende! Gjorde intravaginal undersøkelse og fikk helt supre bilder:-) Så alt av armer,ben,fingre og tær. Den lille sprellet og hoppet rundt inni der,men kjønn var for usikkert til at han ville si noe. Og så var nakkefolden bare 1mm,så da ble jeg litt beroliget på det også:-) Var veldig glad jeg hadde tatt med mannen min,så han også fikk oppleve det. Lykke til videre til dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå