Zeke Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Gå slik og vente på om det er noe der eller ikke, Skal på UL neste uke men det er jo såååå lenge til at jeg blir gal. Er redd de ikke finner noe i livmora , selv om livmora hvis tegn på graviditet,haug med posetive tester. Men er redd kroppen bare tuller med meg igjen Også Pga av at jeg har blitt gravid med gubben og han sterliserte seg i fjor ( men han har ikke levert inn en spermtest på om det er noe der eller ikke ) Hater og gå slik og bare vente, ikke har jeg noen spes. Tegn annet en trøtt og litt kvalm av og til ? Det var dagens utblåsning .
Tweak Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg også blir gal av dette her... Har hatt så mange sa og ma tidligere og nå veksler jeg mellom himmel og helvete i tankene for å si det mildt. Det ene øyeblikket er jeg optimist og det andre er jeg skråsikker på at det allerede har gått galt... Men siden du har positive tester og ikke har vært med noen andre (he he) så er det jo noe på gang inni hulen da :-) Krysser fingrene for deg! Hvordan ble dette mottatt av mannen da, siden han steriliserte seg?? (og deg?)
Zeke Skrevet 11. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2011 Joda han tok det med godt mot, sjokk men ok. Var ikke tvil om at det var hams, han stoler på meg. Er liksom redd for at det er en graviditet uten foster lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå