Gå til innhold

Hva finner dere på til fars dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så heldig og fikk oppleve min første Mors Dag på barsel, fikk blomster og kort som mannen ordnet med. Pleierne kom inn og gratulerte allesammen også.

Nå er det jo fars dag på søndag, så jeg har minnet lillegutt på det, men hu mor må nok finne på noe for ham. Tenkte å kjøpe en body med "pappas gutt" eller lignende, selv om det kanskje er litt fantasiløst.

Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte å la han få sove lenge! :-)

Det er omtrent alltid han som står opp med barna i helgene, både lørdag og søndag. Så da skal han få tilbud om å sove lenge hvis han vil.

Og så tenkte jeg vi kunne gå ut og spise frokost på kafe alle sammen når han står opp, det synes jeg er kjempekoselig.

Tror ikke det blir noen gave. Eller kanskje jeg lar storebror tegne en tegning som han kan få. :-)

Skrevet

Tenkte å kjøpe boxere og sokker fra lillemor, hehe, det trenger han alltid og ønsker seg. Vil ikke lage noen tradisjon med å kjøpe spesielt dyr gave på farsdag, men en liten oppmerksomhet. Skal også bake marsipankake og ha kaffe på senga :-D

Skrevet

Var en tur på senteret i lunsjen her og fikk tips om å kjøpe lik skjorte til far og sønn. Får ikke brukt det tipset selv da ingen av de liker å gå i skjorte.

Skrevet

Her blir det boksershortser, en kopp med påskriften:"verdens beste pappa" og en tegning fra eldstejenta. Tenkte jeg og de eldste barna skulle bake kake på søndag mens far får sove lenge med minsta også. Vi pleier egentlig ikke å gi noen oppmerksomhet på slike dager, men han har virkelig vært super-pappa til den mildt sagt utfordrende 2-åringen i det siste så da fortjener han å bli gjort litt stas på:)

Skrevet

Tenkte å bake noe godt :) Baileys-muffins muligens..da vi er veeeeldig glad i Baileys ;) hihi

Skrevet

Her blir det en fin kopp der det står "Pappa" på:)

Enkelt og greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...