Hegemor_78 Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Forholder dere dere "slavisk" til klokkeslettene 07, 12, 17 og 22 i helgene? Jeg tenker at det kanskje går an å ta siste spray fredag og lørdag kveld kl.22.30 og morgenspray lørdag og søndag kl.08? Og så 12.30 og 17.30 lørdag og søndag? Hva gjør dere andre?? Startet med spray i dag, 2.forsøk. Aleris :-) Klem
Gjest usababy Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jeg sprayer tre ganger daglig, kl 08, 15 og 22. Følger klokkeslettene, også i helgene. Jeg har på vekkerklokke/alarm og sprayer, så kan jeg heller sove videre etterpå dersom jeg ikke vil stå opp så tidlig. Er usikker på hvor sjonglerende en kan være med klokkeslettene, så jeg tør ikke ta sjansen.
Hegemor_78 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2011 Joa, det hadde forsåvidt jeg også, hvis første sprayen var kl.08. Hva med dere som sprayer kl.07? Jeg er i utg.p et A-menneske, og har ei på snart 6 som ikke sover kjempelenge selv om det er helg - men bare det å kunne sove den ekstra timen fra 07 til 08 er litt ok i helgene. Jeg sovner ikke igjen, hvis jeg har på alarm kl.07. Dessuten våkner jenta som regel av alarmen hun også.
Gjest usababy Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Skjønner deg godt. Håper du får svar fra noen som sprayer samme tidspunkt som deg. Det er helt sikkert flere som lurer på det samme.
dincene Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg satt på alarmen, sprayet og sovet videre. Tok kanskje litt lengre før jeg sovna igjen, men jeg gjorde det. Skal du forandre på det der så er det best å snakke med klinikken. Kan jo være at du kan spraye forskive alt på ei time, ikke bare i helgene. Men jeg skulle ikke ha gjort det uten å ha avklart at det er greit.
Høst72 Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Hei Hegemor Jeg spurte sykepleier på Riksen om det en gang, og det gikk fint å ta den litt senere enn kl 07, man skulle bare fordele den utover dagen. En time senere går veldig bra! På det siste forsøket mitt på Riksen i 2007 glemte jeg stadig noen doser med nesespray, et par ganger helt og flere ganger med i hvert fall en time, men jeg ble gravid likevel! Gullgutten min fyller snart fire år, og jeg skulle gjerne gitt han en lillebror eller lillesøster. Har til nå vært gjennom 5 søskenforsøk... Starter opp med spray om knappe to uker.
Hegemor_78 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2011 Tusen takk Høst72! Masse lykke til med søskenforsøk nr.6 - håper det klaffer denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå