Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hva er deres erfaring? Og hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 håper virkelig ikke det, for jeg hadde det da jeg var liten
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Søsteren min hadde kolikk, og den ble avløst av dårlig søvnhjerte og ekstremt nærhetsbehov frem til hun var to år. Min søsters sønn er helt lik, bortsett fra at han ikke hadde kolikk (som jo faktisk går over etter 3 mnd). Datteren hennes hadde imidlertid kjempegodt sovehjerte.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg hadde kolikk som baby, men ingen av mine barn har hatt det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Både mannen min og jeg var blide sovebabyer deluxe, men sønnen vår var veldig urolig/utilpass og sov 9 timer per døgn til han var 3-4 mnd gammel.... Først nå ved 7 mnd alder at han sover 12-13 t tilsammen per døgn.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg hadde kolikk, men sønnen min fikk det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå